hallo meiden ik ben vandaag drie dagen overtijd. ik heb vnmorgen getest en deze was negatief! ik heb getest met de kruidvat cassette test. 2 voor 5 euro. ze zeggen dat de test niet uitmaakt, maar ik weet het nit zo. is die test echt wel goed? ik voel me wel zwanger. de geest kan mij natuurlijk ook voor de gek houden, maar toch voel ik het wel. buikpijn s avonds als ik op bed lig. als ik niet heb gegeten neem ik dan wat dan is het over. erg zere borsten. emotioneel. opgzette buik. als ik ongi moet worden dan wordt ik de nacht er voor altijd erg koud op bed. nou dat heb ik ook nog niet gehad dus denk ook niet dat de ongi er aan zit te komen! welke test is nou het beste?en het gevoeligste? ik hoor het graag liefs
Ik heb tot nu toe gehoord dat die van Kruidvat juist erg gevoelig zijn. Je kunt ook de Clear Blue digitaal gebruiken. Het kan ook best zo zijn dat het bij jou langer duurt voordat je HCG hoog genoeg is voor de test. Nog even wachten denk ik. Liefs
ja ik hoorde ook dat ze gevoelig zijn. nou ja misschien gewoon niet ongi. ik wordt gek van die onzekerheid. die digitale vind ik erg om te doen zo radicaal niet zwanger. ik heb nu twee gekocht van cb maar dan met dat kruisje denk dat ik die over twee dagen maar probeer. eerst nog even afwachten liefs