hai allemaal, ik herken het heel erg...geplande sex heeft mijn vriend ook moeite mee. sowieso is hij niet zo'n tijger. nu we zwanger proberen te worden krijg ik hem gelukkig mee om de dag tot dat mijn ovulatie is geweest (moet zo testen, hoop toch dat hij positief is. Zit op mijn 17de dag van mn cyclus). Normaal gesproken doen we het 1 keer in de 10 dagen ongeveer... gelukkig krijg ik hem nu mee. ik maak het best bespreekbaar, wanneer mijn eitje ongeveer moet komen. hij houdt er gelukkig rekening mee. maar de ruzies erover herken ik ook wel.vooral omdat hij nog wel eens een flinke borrel lust in het weekend en soms rookt. ik ben met alles gestopt om mn lichaam helemaal gezond te maken... probeer het met hem te bespreken... kan me voorstellen dat het voor een man heel anders is. er groeit tenslotte niets in zijn buik... hihi liefs
Sorry hoor maar ik snap je vent ook niet helemaal. HIj wil toch ook graag een kindje? Moet hij ookniet zeuren dat het na een jaar nog niet raak is aangezien hij geen geplande sex kan hebben. Zo lukt het helemaal niet natuurlijk. Snap dat het lastig is en al helemaal voor jou aangezien jij ook graag zwanger wil worden en dit zeer frustrerend word maar hij mag wel een beetje ballen kweken hoor. Als hij graag wil dat zal hij wel een beetje moeten Mijn vent kan ook niet presteren als hij echt geen zin heeft maar hij weet nu wanneer mijn ei ongeveer is deze maand en zei zelf al dat we er iets moois van gaan maken.
Mijn vriend zeurt ook niet. Als ik zeg: schat we moeten vanavond weer he...zit hij braaf ja te knikken op de bank hahaha Hij werkt gemiddeld 2 a 3 dagen in de week over en als hij echt heel moe is, vraagt hij of het erg is als we een avond over slaan.... Gelukkig hebben wij deze strijd niet. Het is al zo frustrerend dat het niet gelijk de 1e ronde lukt, dus beetje steun, kan geen kwaad
nou ben ik geen kerel, maar daar loop ik ook niet echt warm van. Je moet niet, je wilt graag. Doe es wat leuks aan, steek een paar kaarsjes aan en verwen die arme schat een beetje. Ik zou er als vent ook niets aanvinden als ik alleen op mocht komen draven als er sprake is van 'ei'. Laat die arme kerel ook ff voelen dat je het wilt doen omdat je gek van hem bent en niet alleen omdat je per se een kind wilt! (tis maar een tip, hoor)
ik denk dat je het een beetje uit zijn verband rukt. De andere meiden geven aan dat hun hubbies er soms wat moeite mee hebben als de dames aangeven dat klussen gewenst is ivm hun ei. Daarop geef ik alleen aan dat ik (gelukkig) niet zo`n man heb. Maar als je daarmee denkt dat wij alleen erop en eraf doen of dat ik alleen fungeer als zaadcontainer heb je het ook mis. Tuurlijk beleven wij plezier aan klussen en doen wij het wanneer wij daar zin in hebben. Geef er alleen maar mee aan dat mijn vriend geen problemen heeft met geplande sex
Nog ff een antwoord op je eerste vraag... Volgens mij springt je ei 24-48 uur na je LH piek (donkerste ovu-test dus). En issie ook nog 24 uur na springen 'vruchtbaar'. Ik dacht daarom ook 2 weken na mijn positieve ovutest - toen ik een positieve zwangerschapstest had - dat ik 4 weken zwanger was. Dat zou 1-3 dagen minder kunnen zijn (ivm met die 24-48 uur), maar ik blijk dus een week minder ver zwanger?! (Eerst 5 dagen teruggezet bij 9w, toen met 14w nog eens 2 dagen, al klopt dit laatste vlgs mij dus zeker niet!) Dus... een dag klussen na je posi ovutest HOEFT helemaal niet te laat te zijn! En tja, verplicht klussen, romantisch is anders. Mijn vriend had er gelukkig niet zo'n moeite mee. Maar kan me voorstellen dat als t een paar maanden achter elkaar moet, t soms echt niet meer lukt op commando...