afgelopen zaterdag heb ik dus positief getest, nou vinden vriend en ik het eng om weer te klussen. het is nog zo pril, vandaar. hoe doen jullie dat, als je net weet dat je zwanger bent?
Als je zin hebt gewoon doen en anders niet. Mijn vriend en ik deden het ook gewoon, alhoewel ik de eerste tijd dus echt geen zin had. De mijne vond het helemaal niet eng en ik weet dat er niks mee mis kan gaan door het vrijen. dus gewoon doen als jij het wel wilt. x x x
het is volkomen safe om te 'klussen' als je zwanger bent, ik wist de eerste weken ook niet dat ik zwanger was en ook gewoon doorgeklust, niks aan de hand geweest.. misschien een bloeding, omdat het gevoelig is, maar verder niks. Bovendien wordt je hormoonconcentratie straks hoger en dan heb je helemaal geen zin meer...dus ik zou zeggen geniet ervan 8)
Het kan helemaal geen kwaad. Maar als jij of je vriend er niet lekker bij voelt, dan gewoon niet doen. Het moet niet
bedankt voor al jullie reacties, het punt nu is dat het nog zo pril is, vandaar dat we het nu helemaal eng vinden. Gelukkig is dat wel voor allebei van toepassing.
wij hebben het de hele zwangerschap gedaan! gewoon doen waar jullie je allebei lekker bij voelen liefs moesje
lekker blijven klussen, nu zit je buik nog niet in de weg, dat gaat hier nu een stukje moeilijker! Succes!
Goeie vraag Zonnetjes, hier liep ik ook al tegenaan. Ben bang dat er iets fout kan gaan door te vrijen. Voel me nu iets gerustgestelder, maar blijft beetje eng. xx
zoals mijn huisarts het omschreef in het prille begin: je kan het zien als een hagelslagje geplet tussen een boterham.... goed ingepakt, merkt er dus niets van... Maar ja.... je gedachten kunnen heel anders zijn.... ach en mijn zin was ver beneden het vriespunt gedaald zal ik maar zeggen in het begin.... maar dat was wellicht omdat ik ook zo ontzettend misselijk en moe was... nu daarentegen...
Ik begrijp precies hoe je je voelt. vooral mijn vriend had er veel moeite mee. Maar nadat we toch een paar keer hebben gevreeen en sindsdien vaak het hartje hebben gehoord heeft hij er vertrouwen in. Gelukkig maar want mijn lust is met week 10 echt 3 dubbel terug gekeerd. veel plezier!
Ik had het ook zo idd. Net toen mijn zin weer een beetje terug kwam kreeg ik een vaginale infectie Dus nu moeten we weer even wachten...