Het zal vast al 100x gevraagd zijn maar... ik vind het zo spannend Over ongeveer 9 dagen is mijn NOD. Ik houd het allemaal (nog) niet erg bij. Nu heb ik sinds een paar dagen last van misselijkheid, gevoelige/zware borsten en buik. Ook ruik ik vieze geurtjes sterker en heb ik witverlies (sorry). Zou het raak zijn??? Ik ben benieuwd wie dit herkent en of je zwanger was of niet. Mijn vorige zwangerschap kwam vrij onverwacht en ik kwam er achter toen ik 10 weken zwanger was. Ik ben me dus niet bewust geweest van eventuele eerdere symptomen.
Ik denk dat de kwaaltjes die jij noemt op 9 dagen voor je Nod nog niet echt zo duidelijk zullen zijn, je bent dan ong 1 dag echt zwanger. Maar goed, ik ben nog nooit zwanger geweest dus wie weet! Ik zit nu ook 9 dagen voor NOD (wrs zelfs korter, ik ga uit van 14 dagen LF en mijn laatste keer was maar 10!) maar het op wat steken gister en vandaag na weinig 'last'. Ik denk vooral dat we onszelf gek maken omdat we zó graag willen! Maar ik hoop voor je dat het raak is!
hallo anne elke zwangerschap is anders bij de 1 heb je meer zwangerschapsverschijnselen dan bij de ander maar als ik jou verhaal lees dan lijkt het mij toch echt op een zwangerschap. ik zou zeggen wacht een paar dagen en doe een test dan weet je het zeker want je moet wel weten dat als je zwanger wilt worden je lichaam je soms ook voor de gek kan houden.tenminste dat heb ik weleens mee gemaakt. ik wens je in ieder geval veel succes en hoop dat je zo snel mogelijk een positeif resultaat zou hebben