Ik heb nu 2x een tussentijdse bloeding gehad, de eerste keer was het niet heel veel maar toch een paar dagen en de laatste keer was het best heftig maar ook weer niet zo als een menstruatie. Er zaten geen stolsels bij en ik had wel echt maandverband/tampons nodig maar niet zo veel als bij een menstruatie. Het was ook heel gek want de avond voor de bloeding begon had ik koorts: 38.4 zonder dat ik me ziek voelde (ja die koorts voelde niet lekker) en de volgende dag had ik weer 36.4 en dat bleef zo. Dit is overigens pas na de zwangerschap begonnen had dit eerder nooit. Herkent iemand dit?
Ik heb vorige cyclus ook een bloeding gehad tijdens mijn eisprong. Eisprong voelde ik al dagen opkomen, hele pijnlijke steken in mijn onderbuik. Heb ongeveer 2 dagen licht gebloed. denk groot eitje misschien? Was de eerste x rechterzijde na stoppen met de pil touwens. Toen na 5 dagen felle steek gehad, hoopte op innesteling maar jammer genoeg op dag 22 al ongesteld geworden.. Deze cyclus ineens geen eisprong gevoeld. Herken jij dit? Succes!
Ik heb niet gemerkt dat ik mijn eisprong had in ieder geval. En ik had echt 'vers' bloedverlies. We zullen het zien als het goed is rond de 13e weer echt ongesteld. Hopelijk niet natuurlijk maar we zijn pas net 'serieus' bezig voor een 2e en ons meisje moet nog 8 maanden worden.