klussen om de dag? waarom?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mommy to be, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik weet dat er al onderwerpen over zijn geweest maar kan t niet vinden
    ergens heb ik gelezen dat je om de dag moet klussen (omdat dit beter zou zijn.)
    maar waarom was dit ook al weer?
    maakt het echt heel veel uit voor de zaad kwalitiet?
    ik vroeg t me ff af omdat ik in mijn goede periode zit en mijn man en ik t wachten zat zijn en geen dag willen verspillen :)
    kuzz

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Het maakt volgens mij niks uit voor het zaad. Het wordt er niet minder goed van, dus ga lekker aan de klus zou ik zeggen! ;)

3. ik dacht dat dit was omdat t zaad dan kon aansterken ofzo of t waar is week niet maar ja :D

4. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    De kwaliteit van zaad is optimaal als er tussen 2 zaadlozingen tussen de 36 en 48 uur zit. Onthouding van langer dan 10 dagen zorgt voor mindere kwaliteit. Bij 2 keer sex op 1 dag bevat de eerste zaadlozing de meest vruchtbare spermacellen.

5. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    thanks voor jullie antwoorden.
    we gaan maar aan de klus en hopen dat het deze maand dan eindelijk wel lukt!
    ovutesten hebben we ook in de aanslag dus.... wie weet hebben we geluk
    kuzz

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als het zaad langer dan 2 dagen word opgespaard gaat de kwalitieit ervan achteruit had ik gelezen.

Maar hou me ten goede

Rox

7. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Je krijgt zoveel verschillende adviezen, om de dag ... elke dag ... wij hebben niet altijd puf om om de dag te klussen, laat staan elke dag. Mijn theorie komt wel aardig overeen met wat er in dit forum besproken wordt: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646

8. ProudMum

2 tot 3 keer in de vruchtbare week? ach zo hou je wel de lol er in. want als je dat "moeten" gaat krijgen dan is het ook niet leuk meer!

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    iedereen bedankt voore de reacties
    we hebben voor de zekerheid maar genoeg geklust ( hopen we)
    en hebben vanaf woensdag ovulatie testen gebruikt alleen gaf ie woensdagmiddag een iets lichtere streep aan dan de controlelijn en gister een hele lichte streep. dus ik vermoed dat ik mijn ei al op dinsdag of woensdagochtend heb gehad.(dag15 of 16 ipv dag 18) we hebben dinsdag en woensdag geklust dus op hoop van zegen dan maar.hopelijk is het geluk na 9 rondes bij ons.kuzz

10. ProudMum

ik hoop het voor je hoor!

11. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    @ mommy to be ik zou nog ff doorklussen/testen want je eitje kan eventueel nog komen, ik kreeg hem ook veel later dan gedacht. Zie mijn testen onder mn banner

12. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hee annabuik
    thanks ! ik zit namelijk al de hele tijd te twijfelen of ik nu dadelijk ook niet nog ff een testje moet doen om te kijken of ik mijn ei echt al heb gehad maar nu ik jou verhaal zo lees ga ik t toch maar ff doen. je weet maar nooit en die testjes van de site zijn toch niet zo duur en dan weet ik het zeker.

ik heb in februari ook ovulatietsten gebruikt en toen had ik mijn ei op dag 18 ik laat wel weten hoe t afloopt
    kuzz

Deel Deze Pagina