Hey! Ik heb vandaag met me ventje de afspraak gemaakt dat we het echt om de dag gaan doen!Ben 1 keer eerder zwanger geweest,en toen deden we het ook om de dag!Voor de rest hebben we de maanden hiervoor het eigenlijk alleen gedaan als we zin hadden!ben wel blij dat hij nu ook zoiets heeft van:het moet wel opschieten,want het duurd me zo te lang! zijn er meer meiden die het met hun ventje/hubbie besproken hebben? en zo ja,duurde het lang om zwanger te raken? (misschien heb ik nu ook wel een beetje valse hoop omdat ik de vorige keer echt in me kop had:deze maand moet het gebeuren.maar toen was het ook idd raak!ben benieuwd wat deze maand dus brengt!) liefs jolien
wijdoen het ook om de dag in mijn vruchtabre tijd. Alleen is het probleem dat ik niet precies weet wanneer dat is (lange cyclus). Dus het is best een "opgave" om het vol te houden. OOk leuk natuurlijk ,maar soms benje gewoon moe, of heb je weinig zin. Gelukkig ismn libido hoog,dus hebben we beide niets te klagen. Of ik al zwanger ben? Zit nu p dag 47 en negatieve test, dus ik weet nog niets... succes!
Wij hebben het elke dag gedaan in mijn vruchtbare periode. We wisten niet precies op welke dag hij zou vallen en hebben dus maar lekker aan geklust. Het voordeel voor ons was dat wij toen ook op vakantie waren, lekker met zijn tweetjes en dat heeft dus zijn vruchten afgeworpen Ik hoop dat het voor jou ook maar snel raak mag zijn, groetjes lucky
ik weet niet precies wanneer mijn vruchtbare periode is,omdat ik volgens mijn gyn me ei eerder heb(word nooit na 14 dagen na me ei ongi)dus vanaf nu is het na mijn menstruatie gelijk hoppa vol aan de bak haha
Hoi Jolien, Heb dat ook afgesproken! Maarja, we werken onregelmatig en na een hele dag al die kinders om mij heen en mn man al die oude mensen wil de 'zin'weleens ver te zoeken zijn. En we willen ook weer niet dat het een verplichting wordt Succes en ik ben benieuwd! PS: Ik dacht dat elke dag 'niet goed'was maar Lucky, bij jou heeft het dus zijn vruchten afgeworpen?
nou,laat het maar een verplichting worden!Als het maar voor een maand is haha! houden we elkaar allemaal wel op de hoogte hier he! en lucky nog gefeliciteerd meis!helemaal top!
Normaal doen we het ook niet elke dag maar op vakantie ben je natuurlijk wel ontspannender als dat je thuis bent. En het was heeeel gezellig :-& Wij hadden het eigenlijk niet verwacht en waren er ook eventjes niet mee bezig, gek maar toen is het dus wel gelukt. Groetjes lucky.
nouja.. een verplichting voor een maand kan wel maar als het dan niet lukt.. hihi daar moeten we natuurlijk niet van uit gaan. Ik kijk eens even of ik mn ventje zo ver kan krijgen Natuurlijk houden we elkaar op de hoogte. Dat is wel zo gezellig! Liefs, Loes
wij hebben het nu ook erg vaak gedaan, bijna elke dag in de vruchtbare periode, dus wie weet. Je hoort het nog wel!
Wij klussen in de vruchtbare periode om de dag...gezien mijn cycli tussen de 28 - 33 zit beginnen wij al ong. vanaf dag 10 ofzo t/m dag 21. Nu valt de vruchtbare periode vrij goed, 2x in het weekend en in het weekend dan zijn we meer ontspannen hihihhihi en dan is het za en zo altijd feest. Gisteren hebben we ook geklust al ging het voor mijn mannetje niet van harte maar goed idd voor 1x ff doorbijten en achteraf vond ie het toch wel fijn De keren daarvoor...wanneer we zin hadden en vorig jaar deden we het na de ongi tot de ongi om de dag maar daar hebben we de kracht niet meer voor hihihihhihi. Maar het gewoon doen wanneer je zin heb is gewoon het beste. Maar ik zit nu weer ff in een ronde dat ik ECHT HOOP dat het (weer eens) raak is en dat het nu es goed gaat! Groetjes
Wij klussen in de vruchtbare periode om de dag...gezien mijn cycli tussen de 28 - 33 zit beginnen wij al ong. vanaf dag 10 ofzo t/m dag 21. Nu valt de vruchtbare periode vrij goed, 2x in het weekend en in het weekend dan zijn we meer ontspannen hihihhihi en dan is het za en zo altijd feest. Gisteren hebben we ook geklust al ging het voor mijn mannetje niet van harte maar goed idd voor 1x ff doorbijten en achteraf vond ie het toch wel fijn De keren daarvoor...wanneer we zin hadden en vorig jaar deden we het na de ongi tot de ongi om de dag maar daar hebben we de kracht niet meer voor hihihihhihi. Maar het gewoon doen wanneer je zin heb is gewoon het beste. Maar ik zit nu weer ff in een ronde dat ik ECHT HOOP dat het (weer eens) raak is en dat het nu es goed gaat! Groetjes