Lieve mensen, Vorig jaar is er bij mij een eierstok verwijderd ivm cystes. Op dit moment heb ik sinds een dag of drie een enorm dikke buik. Ik ben zo bang dat het weer cystes zijn maar dan in de andere eierstok. maandag moet ik naar de gynaceoloog, ik mag niet eerder komen helaas! Ik heb er zoveel spanning van. Iemand enig idee!
Ik hoop dat het je darmen zijn, als je echt veel pijn heb kan je altijd naar de huisartsenpost, ik zal dan echt niet er te lang mee lopen. Sterkte.
Ik heb geen idee! Hoop dat het je darmen zijn, ookal heb je dan meer bij obstipatie een dikkere buik.. Hopen op goed nieuws meid!
Hoi Mpje, Ik heb zelf al maanden last gehad van enorm dikke buiken. Deze waren soms ook erg pijnlijk. Steken in mijn onderbuik en branderig gevoel rondom mijn navel. Ik was al eerder naar de huisartsenpost geweest en kreeg te horen dat het mijn darmen waren. Het was een tijdje over en de laatste tijd is het weer teruggekomen. Soms lijkt het echt alsof ik zwanger ben. Ik had vanochtend een afspraak bij mijn huisarts. Ook mijn huisarst gaf aan dat het mijn darmen zijn. Ik heb er medicijnen voor gekregen. Over 3 weken moet ik weer terug en gaan we kijken of dat heeft geholpen.. Ik werd er ook echt helemaal gek van.