Nou ik wil geen ondankbaar nest, drink er wel gewoon water bij, welk zaad het kleine nie eert, is mn ei nie weerd!
Ja nou water drinken klinkt dan nog het minst debiel toch ff tussen het gehijg door een slok hahaha "schatje is het zo vermoeiend?" "Nee, puf, zucht, maar wil geen verwend nest, slik," en hoppa weer door
Als je gewoon in de buurt van 22.22 begint hoeft het niet zo lang te duren hoor atje water tussendoor, hoppa 2 - 2 eiige meisjes!
Wij doen ons best op een meisje (dwz bij voorkeur voor de eisprong klussen en missionaris), maar moet zeggen dat ik gewoon een kindje wil en het liefste zo snel mogelijk, dus het schiet er ook weleens bij in.
Jongen --> drink bier tijdens de sex beleefde jongen --> drink water tijdens de sex en sex dicht tegen je eisprong aan, doggy Meid --> drink wijn tijdens de sex Beleefde meid --> drink water tijdens de sex en sex paar dagen voor je eisprong, missionaris Tweeling jongen --> Hoogtepunt op 22:22, zorg dat ie net van tevoren bier dronk Tweeling meid --> Hoogtepunt op 11:11, zorg dat je net wijn op hebt.. Muhahaha kunnen we het nog volgen dames
Haha lol, heb alle reacties gelezen en lig helemaal dubbel!!! Heb laatst ook zo'n leuke gehoord. Met licht aan zie je het voorbeeld voor je liggen, dus dan word het een meisje. Met licht uit voel je alleen, dus zou het een jongetje worden. Bij ons: we zijn allang blij als het straks raak is, wat het dan word maakt niets uit, als het maar gezond is!
Heerlijk even lekker luchtig en lachen tussen alle zorgen door Ik heb zelf ergens gelezen dat eten meer invloed heeft op het geslacht dan de timing. Als je een meisje wilt, moet je geen of weinig zout eten, veel calcium en magnesium eten (noten, melk, joghurt, bonen) en veel groene blad groentes. Vooral geen natrium of kalium nemen (bananen, vlees, gebak, aardappelen etc.) want dan vergroot je de kans op een jongen. Wat betreft tweelingen: ik heb begrepen dat je meer kans op een tweeling krijgt naarmate je ouder wordt, en ook na een miskraam verhoogt je kans op een tweeling. Wat dat betreft zit ik beide goed, ben al 'oud' aan het worden voor het krijgen van kinderen en net twee miskramen achter de rug. Maar wie weet levert dat dan uiteindelijk nog iets positiefs op Ik ben zelf de gelukkige mama van een twee eiige tweeling, twee jongetjes van 3. Bovenstaande is allemaal op ons van toepassing (compleet toeval want ik wist van dat alles toen nog niets!): had toen op de dag van de eisprong geklust, ik at ontzettend veel bananen, zout, aardappels etc. en kreeg dus maarliefst twee jongetjes Ik zou het super vinden als ik nu weer zwanger zou mogen worden van nog een tweeling, en als het dan ook nog eens meisjes zouden zijn, toch ook wel heel erg leuk. Al zijn jongens ook meer dan welkom. En ook zie ik de voordelen van 1 kindje tegelijk in
Mijn man wilde dolgraag een meisje, iets wat ik voor de zwangerschap eigenlijk niet wist. Omdat spermazaadjes van meisjes minder snel zijn dan jongens maar wel sterker, kwam hij rond de eisprong zo ondiep mogelijk in mij klaar. Ik was de eerste keer zelfs een beetje pissig en dacht wat doet hij dan nu verdorie. Later kreeg ik zijn theorie te horen . Toen we voor een tweede gingen moest ik al in mezelf lachen toen we aan het seksen waren... Hij wilde overduidelijk weer een meid. Zie hieronder het resultaat!