Klussen op bepaalde dagen om voorkeur geslacht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melia, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou ik wil geen ondankbaar nest, drink er wel gewoon water bij, welk zaad het kleine nie eert, is mn ei nie weerd!:D

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ze hier een "vind ik leuk" knop hadden had ik die nu aangeklikt!

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha tis toch zo :D

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

prachtig!! :D

6. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    En water morsen in bed geeft ook geen vlekken ;)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja nou water drinken klinkt dan nog het minst debiel toch ff tussen het gehijg door een slok hahaha "schatje is het zo vermoeiend?" "Nee, puf, zucht, maar wil geen verwend nest, slik," en hoppa weer door :D

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Als je gewoon in de buurt van 22.22 begint hoeft het niet zo lang te duren hoor ;) atje water tussendoor, hoppa 2 - 2 eiige meisjes! :D

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou zie je handig topic --> Ieders wens zo gepiept! :D

10. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Nog leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker :p

11. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen ons best op een meisje (dwz bij voorkeur voor de eisprong klussen en missionaris), maar moet zeggen dat ik gewoon een kindje wil en het liefste zo snel mogelijk, dus het schiet er ook weleens bij in.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jongen --> drink bier tijdens de sex
    beleefde jongen --> drink water tijdens de sex en sex dicht tegen je eisprong aan, doggy
    Meid --> drink wijn tijdens de sex
    Beleefde meid --> drink water tijdens de sex en sex paar dagen voor je eisprong, missionaris
    Tweeling jongen --> Hoogtepunt op 22:22, zorg dat ie net van tevoren bier dronk

Tweeling meid --> Hoogtepunt op 11:11, zorg dat je net wijn op hebt..

Muhahaha kunnen we het nog volgen dames ;):D

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Haha lol, heb alle reacties gelezen en lig helemaal dubbel!!!

Heb laatst ook zo'n leuke gehoord.

Met licht aan zie je het voorbeeld voor je liggen, dus dan word het een meisje.
    Met licht uit voel je alleen, dus zou het een jongetje worden.

Bij ons: we zijn allang blij als het straks raak is, wat het dan word maakt niets uit, als het maar gezond is!

14. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D

Heerlijk even lekker luchtig en lachen tussen alle zorgen door :)

Ik heb zelf ergens gelezen dat eten meer invloed heeft op het geslacht dan de timing. Als je een meisje wilt, moet je geen of weinig zout eten, veel calcium en magnesium eten (noten, melk, joghurt, bonen) en veel groene blad groentes.

Vooral geen natrium of kalium nemen (bananen, vlees, gebak, aardappelen etc.) want dan vergroot je de kans op een jongen.

Wat betreft tweelingen: ik heb begrepen dat je meer kans op een tweeling krijgt naarmate je ouder wordt, en ook na een miskraam verhoogt je kans op een tweeling. Wat dat betreft zit ik beide goed, ben al 'oud' aan het worden voor het krijgen van kinderen en net twee miskramen achter de rug. :( Maar wie weet levert dat dan uiteindelijk nog iets positiefs op :)

Ik ben zelf de gelukkige mama van een twee eiige tweeling, twee jongetjes van 3. Bovenstaande is allemaal op ons van toepassing (compleet toeval want ik wist van dat alles toen nog niets!): had toen op de dag van de eisprong geklust, ik at ontzettend veel bananen, zout, aardappels etc. en kreeg dus maarliefst twee jongetjes :D

Ik zou het super vinden als ik nu weer zwanger zou mogen worden van nog een tweeling, en als het dan ook nog eens meisjes zouden zijn, toch ook wel heel erg leuk. Al zijn jongens ook meer dan welkom. En ook zie ik de voordelen van 1 kindje tegelijk in ;)

15. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Mijn man wilde dolgraag een meisje, iets wat ik voor de zwangerschap eigenlijk niet wist. Omdat spermazaadjes van meisjes minder snel zijn dan jongens maar wel sterker, kwam hij rond de eisprong zo ondiep mogelijk in mij klaar. Ik was de eerste keer zelfs een beetje pissig en dacht wat doet hij dan nu verdorie. Later kreeg ik zijn theorie te horen ;).

Toen we voor een tweede gingen moest ik al in mezelf lachen toen we aan het seksen waren... Hij wilde overduidelijk weer een meid.
    Zie hieronder het resultaat!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahaha Mary, hij heeft nog z'n zin ook!

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha nou mooi toch! ;)

18. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik denk echt als je dit lijstje op internet rond laat gaan dat er mensen zijn die het gaan proberen :D

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    misschien moeten we er een 'klus'boek over schrijven Y87 hahaha

20. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538