Klussen op bepaalde dagen om voorkeur geslacht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melia, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ts ik snap je wens helemaal hoor .... had na twee jongens toch echt wel een groot verlangen naar een meisje :)

Had ik jullie tips maar eerder geweten want wij verwachten weer een jongen :D:D:D

Ik zeg nu gewoon maar altijd dat mijn man niets anders kan maken en geen meisjes zaad ter beschikking stelt :p

De chineese kalender gaat bij mij overigens 100% op ... 3 keer jongen voorspeld en 3 keer gelijk ;)

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Schaam jullie dames:x
    Me website moet maandag af zijn en kan me niet eens concendingesen

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Schaamte is voor de schuldigen! :p Ik kom ook niet aan werken toe, pffff mn concentratie is met de zon mee, ver weg!

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier zegt alles dat het een jongen moet wezen, standje, pendels, chinese kalender, eisprong, manier van sex, mijn symptomen.. Alle bakertjes dus, lol :p
    Terwijl we er helemaal niet mee bezig waren geweest eigenlijk.
    Ik ben wel heel erg benieuwd, over een paar dagen weten we het.
    We hebben overgins geen voorkeur. Ik vind nog een meid wel leuk voor onze dochter en een jongetje ben ik nieuwschierig naar omdat ik al een meid heb, we zijn dus sowieso ERG blij. :D

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb er ook aan gedacht, niet omdat ik voorkeur heb voor een bepaald geslacht, maar zodat ik later wellicht een kleine voorspelling kon doen over het geslacht.

Maar toen besefte ik me dat de meeste mensen, zo ook ik, het om de dag ( of 2 a 3 ) doen. Als je het dan doet op de dag van de eisprong om een jongetje 'te krijgen', dan is er vast altijd nog wel zaad wat leeft van de dagen ervoor... en dan zou de kans op een meisje dus weer groter zijn.
    Dan zou je echt enkel op de dag van de eisprong moeten vrijen of direct erna... Maar ervoor zou dan zogezegd funest zijn voor de jongetjes-kans...

Maar goed... Ik denk dat deze theorie in heel veel gevallen niet opgaat, maar dat het wel een van de meest 'logische' is gezien de kwaliteiten van het zaad met een jongetjes of meisjes-gen erop.

Ik heb 3/4 dagen voor mijn eisprong geklust en op de dag van de eisprong. Ik weet nog niet wat het wordt en we willen dat tot het einde waarschijnlijk een verrassing houden... Wel heb ik gespiekt voor een NUB en die wijst vooralsnog een meisje uit ;).

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    haha geweldig om dit terug te lezen. Dames wat heb ik gelachen zeg. Laten we het er maar op houden dat we het met plezier moeten doen en dan zien we wel of het een jongen of een meisje wor. Maar eerst maar eens een posi test krijgen natuurlijk;)

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    ff heeeel wat anders. Me dochter zei net mama:D:D:D:D:D

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Awesome!! :D Happy 4 you! :p

9. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, eerst maar eens een positieve test. Uiteindelijk is het cliche erg waar: als het maar gezond is.

Maar onschuldige dingetjes uitproberen kan nooit kwaad. Ik heb wel op mijn voeding gelet en zou het gewoon erg leuk vinden om na twee prachtige mannetjes, ook nog eens een meisje te krijgen.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mee eens! De tien vingertjes en teentjes regel telt uiteindelijk het zwaarste mee :)

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ja als het maar gezond is dat is toch het allerbelangrijkste. Maar kan me heel goed voorstellen dat je als je al 2 jongetjes heb graag een meisje wil. Zo zei me zus ik hoop zo als jullie een kleine krijgen een meisje krijg dat is leuk voor me nichtje. Kunnen ze samen leuk spelen;)

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    hahaha:D

13. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hahahha GE-WEL-DIG die reacties hier..

Wij zouden ook dol graag een jongentje willen we hebben alle 2 alleen maar nichtjes.. ik heb dan 1 neefje dus t word wel tijd om er een jongentje bij te maken :D Mja zou heel blij zijn als ik zwanger word.

ALS T MAAR GEZOND IS TOCH..:D
    moet toch eens aan me zus gaan vragen hoe ze t gedaan heeft dan een jongentje..

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat bier tijdes de sex he! ;):D

15. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    mijn zwager lust hem graag dus zou dat t dan toch zijn;) :D
    haha.

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jojo: wat je verteld is geen broodje aap verhaal maar medisch bewezen. toevallig heb ik dit pas besproken met een arts en het blijkt echt zo te zijn.

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Whaha zeker! :D zou bier 0.0 % ook kunnen? ;)

En wat gebeurt er bij ROSEBIER? :p:D

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hahahaha :D

Ik denk niet dat we er iets aan kunnen veranderen.
    Heb tegen me vriend gezegt naar boven met een fles jup aan je lip haha.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha! Maar das nog geen antwoord op mn vraag.. Wat krijg je als je rosebier pakt? Een travestietenbaby? :D

20. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    hahahah nee een shemale hahahaha ;)

Deel Deze Pagina