Hoi hoi, Lees al jullie berichtjes met veel plezier en heb zelf ook nog een stille meisjeswens in een mannenhuis. Deze maand voor eerst klussen voor een derde, vind het spannend!
Welkom .. volgens mij maakt her nr kind niet uit, is het altijd spannend!! een shemale hahaha .. een halve!
voor een jongen zou je man nogal diep moeten ejaculeren (zijn de snelle jongens dichtbij het ei) en voor een meisje juist ondiep (zijn de jongens alvast op apegapen en zwemmen de meisjes nog lekker verder).
Hoi mamaKoenSjoerd, Jij hebt dus het zelfde en begrijpt wat ik bedoel. Ik heb mijn ei 2dagen geleden gehad en heb mijn best gedaan om meer te klussen op mijn ovulatiedag, ik heb gebruik gemaakt van de ovu testen. Nu is het afwachten of het überhaupt raak is en dan weer die spanning wat het wordt. Al mijn pendels voorspellen een jongen dus wie weet. Jij wil graag een meisje. Ik heb gelezen dat je juist 3a4 dagen voor ei moet klussen maar heb ook veel gelezen over bepaalde dieet maar dat gaat via gender consult. Het komt erop neer dat je zoutloos,kaliumloos moet eten en veel magnesium. Je zou ze ook in de vorm supplementen kunnen nemen. Ik hoop voor je dat je gauw zwanger wordt en natuurlijk van een meisje. Groetjes, Melia
Ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje en we hebben al een zoontje van bijna 8 maanden. Zelf heb ik heeeeeeel sterk een gevoel dat dit opnieuw een jongen is maar een meisje zou ik stiekem ook leuk vinden hoor. Echter, ik ben onverwachts zwanger geworden en kwam er pas achter toen ik al bijna 6 weken was. Ik heb dus ook geen flauw idee wanneer ik geovuleerd heb en waar we dus "meer kans" op maken...(voor ovulatie = meer kans meisje / rond ovulatie zelf = meer kans jongen...toch?) Het enige wat ik wél zeker weet is dat we gemeenschap hebben gehad op 25 april en ik op 4 mei (achteraf gezien) een innestelingsbloeding heb gehad. Iemand dan een idee wanneer die ovulatie is geweest?? Mijn gevoel blijft in elk geval zeggen dat dit ook weer een jongetje is!