Hallo, Ik ben Deli, getrouwd met René en moeder van Alyssa, ze is geboren op 8-7-2004. We willen graag een broertje of zusje voor haar!! Maar omdat ik met een probleem (pijn) in mijn been zit en daarvoor veel pijnstillers neem en een MRI scan moet laten maken binnenkort, moesten we helaas na ronde 1 die wens alweer in de koelkast zetten. Ik kwam veel op een andere site, maar daar mag je je mening niet geven, want dan heb je meteen een ban, dus zodoende ben ik hier terecht gekomen.Hopende dat je hier wel je mening mag geven en dat het hier geen kleuterschool is Wie gaat er ook voor een 2e? Ik hoop dat we ZSM weer aan de slag mogen
hoi meid ik wil je veel succes wensen met zwanger worden hopelijk mogen jullie snel beginnen!! wij zijn voor een 2e beeb bezig en gaan in nov met onze eerste ivf beginnen groetjes
Wij gaan ook voor een tweede! Ik heb een heerlijke meid van 9 uit een eerdere relatie en ben nu 4 maanden *bezig* voor een 2de wondertje... Echt vlotten wil t niet gezien mijn vriend in de vruchtbare week tot nu toe elke keer op de weg zit, hij is vrachtwagen chauf binnen en buitenland... Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer groen licht krijgen meiske... En hier mag je zeer zeker je mening geven...mits je met respect blijft handelen. Succes!
Ook wij zijn met de 2de bezig maar het gaat niet zo makkelijk als de 1ste. We hebben nu een grote kletskop van 2,5 en hij gaat donderdag voor het eerst naar de speelzaal, erg spannend!
hai ook ik ga nu voor een tweede wonder mijn zoontje is al 5 en vraagt nu ontzettend om een broer of zusje en natuurlijk ook waar ze vandaan komen hmmm moeilijk uit te leggen hoor maar goed volgens hem moet je dan suiker bij water doen en dat dan in mijn buik stoppen whahaha heerlijk zo'n kinderlijk antwoord hihi wij zitten in de 3e ronde en hopen dat het nu wel raak is heb nl mijn eisprong niet gevoeld deze maand maar ik wacht tot zondag om te testen dan zit ik op dertig dagen mijn cycles is 28 a 29 dagen maar wil het zekere voor onzekere pff wachten wachten en nog ens wachten
Hoi Wij zijn ook bezig voor een tweede We hebben 1 dochter van 3 en half. En op dit moment vol spanning 3 dagen overtijd Ik hoop dat voor jouw je wens ook heel snel uitmag komen en dat je snel aan de slag mag Groetjes hielkje
Ik was al zwanger van de tweede, maar dit werd helaas een miskraam. Nu gaan we er weer voor. Mijn dochter is nu ruim 2. Balen dat je je kinderwens even uit moet stellen zeg! Ik zou flink balen, maar goed, ik hoop dat jullie er snel weer voor kunnen gaan. Mummy
Hoi Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje. We hebben bij de eerste 4 jaar moeten dokteren en dus gaan we nu zo snel voor een tweede. We hebben een dochtertje van 9 maanden. We hopen dat het nu sneller gaat en dat we zeer snel zwanger zullen zijn maar ik denk dat het weer ziekenhuis word. Althans daar ga ik maar gewoon vanuit. Heel veel succes en hoop dat we allemaal tegelijk zwanger zullen zijn en hopelijk zeer spoedig. Veel liefs joyce
Caruli, In NOV 1e IVF..nou ik ga keihard duimen meid. Was dat voor je 1e ook nodig trouwens? Ninetje, Balen zeg als je man zoveel weg is.........DAMN...misschien beetje invriezen?? hihi... En geloof me, ik heb altijd respect, maar op die andere site, moet je praten naar het mondje van de moderators, hoe zij ergens over denken, en zo ben ik niet....ik heb mijn eigen mening... Maar genoeg daarover....... Sterrekind, Wat spannend dat je zoon (toch??) naar de PSZ gaat......zal wel ff raar zijn, niet? Jij ook suc6!! Ladyglg, Nou ik zou zeggen; we nemen allemaal een watertje met suiker vanaaf en we hebben binnekort een posi test whoehahahaha zie het voor me....*super he hoe kids kunnen denken!!* Mijn cyclus was eerste ronde (vorige maand dus) 33 dagen, neem nu tarwekiemolie om deze korter te maken...we zien wel... Zal voor je duimen meid!!!!!! Hielkje36, 3 dagen overtijd??? spannend!! *duimen draaien!!!* Thanx...hoop ik ook...... Mummy, wat rot voor je meid, zwanger van een 2e wonder en dan een MK....BAH....sterkte!! Dank je wel meid.....wij hopen ook dat we weer snel aan de klus mogen gaan haha Joyce, 4 jaar bezig geweest? Jee...kan me voorstellen dat je nu snel aan de slag gaat hoor meid!! Gelijk heb je!! Zal ook duimen voor jou.. Nou meiden, ik ga duimen voor ons allemaal....op naar die posi test he!!!! Liefs, Deli mv Alyssa
Wij zijn ook bezig voor een tweede beeb. Hebben al een dochter van ruim 2 jaar. Heb net 5 weken geleden een miskraam gehad, maar we gaan er weer voor!!
Wij zijn ook bezig voor een tweede, we zijn nu een jaar bezig. Ik bleek een te hoog oestrogeen gehalte te hebben (door de pil), ik had ook geen eisprong, vorige week werd ik na een jaar eindelijk ongesteld (zonder medicijnen). Nu heb ik clomid (vorige week) gekregen en vrijdag mag ik naar de gyn kijken of er een eitje groeit, dus best spannend. Mijn zoontje van 5 wil graag een zusje, dus mogen wij ons best doen.