Klussen op commando.. het lukt met niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje25, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee zeker weten...doe (moet) het 1x op commando (zoals afgelopen zaterdag) wordt het gewoon echt niks...ik was op dat moment wel ff beledigd en dacht &%(*&*&( maar ja daarna weer ff realistisch nadenken zei me weer dat ik ook gek was ook en dat ik juist iedereen altijd zeg het niet te "moeten" doen omdat het funest is voor je relatie..

nou gaat dat voor mij gelukkig niet op omdat het bij ons nog nooit was voorgekomen, maar ik heb me wel voorgenomen zou het ooit weer zo uit komen dan maar niet, maar niet meer zoals zaterdag zeg....dat is het me echt niet waard....dan gewoon maar liever blijven vrijen zoals we altijd doen wanneer we zin hebben... :D

2. Niet meer actief

Ik ken dat wat die spanning betreft. Het lukte wel , maar meneer voelde zich op een gegeven moment een " dekhengst " :) En dat vond hij niet leuk , en dat is begrijpelijk natuurlijk.

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hoeven ze het maar 1 keer te doen in de maand haha

4. Niet meer actief

Wat weinig..... :silent: :D

5. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Gisteren wat gevarieerd. Hebben de logeerkamer romantisch ingericht met (geur)kaarsjes van de ikea. :({|=
    Kwamen beiden in de stemming. ;)
    Zo wordt het toch heerlijk!! En dwalen je gedachten over zwanger worden toch even af.
    :)

6. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Het lukt wel, het op commando doen. Maar het is toch fijner om het zonder het "moeten"te doen, veel relaxter!!!

Deel Deze Pagina