toen we bezig waren voor de eerste toen deden we niet op comando, maar ik lette zelf een beetje op de tekenen die mijn lichaam afgaven.dus verleidde ik hem gewoon maar nu is het wel anders. we lopen nu bij de fert. arts dus nu zijn het wel echt moetjes geworden.das minder leuk hoor! maar we beginnen gewoon te knuffelen enzo en dan word het vanzelf leuk.
Leuk is het ook wel, bij ons ook, maar t lukt gewoon niet! En dat is erg frusterend! En in het begin zei ik ook niet als ik vruchtbaar ben, maar buiten die tijd heb ik ook wat minder zin dus als ik dan wel wilde wist hij meteen hoe laat het was:x Nu ga k er al een tijd niet meer zo krampachtig mee om. We zien wel of het lukt om klaar te komen en anders is het pech. We moeten t echt van het weekend hebben. Als ik zo doorga met mn cyclus ben ik in het pinksterweekend vruchtbaar
Hey lieve meiden, Bedankt voor jullie reacties ! Mijn vriend weet m'n vruchtbare dagen omdat hij altijd meegaat naar de gyn en we dat als een soort 'opdracht' krijgen. We weten waar we het voor doen, maar ik ga zeker een paar tips gebruiken. Die massage is een leuke . Ik heb nu 27 april m'n NOD, tenminste ik heb m'n eerste ronde met clomid gehad (i.v.m. lange cyclus etc..). Vanmorgen bloed geprikt om te kijken of ik een eisprong heb gehad.. Dus afwachten.. Vorige maand was ik 'zwanger', maar dit duurde maar 2 dagen. Maar we gaan gewoon verder.. Ik vind het zelf erg prettig om lid van dit forum te zijn. Zo kan je er wat vaker over praten als je daar behoefte aan hebt. xx
Ik vond het verschikkelijk dat klussen op commando. Wij moesten ook van de gyn op bepaalde dagen klussen. We hebben er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te raken. Daarvoor heb ik een tijdje ovulatietesten gebruikt maar daar werd ik ook niet blij van omdat je dan als die test postitief ook op commando moet klussen. Mijn vriend voelde die druk ook heel erg. Toen wij in het IUI traject terecht kwamen ging het weer wat beter. Dan moest hij 1 keer per maand een potje vullen en dan konden we de rest van de maand weer klussen als we zin hadden. Dat voelde wel als een opluchting. Ik moet je zeggen dat ik best wat spannende setjes lingerie heb gekocht in die tijd en dat hielp wel. Ook eerst lekker douchen en masseren was meestal een succes. Succes Nataly
ik herken me heel goed in het verhaal van Lauwra: wij werken ook allebei en het liefst doen we het gewoon als we ontspannen zijn (in het weekend dus). Daarom laat ik hem ook weten waanneer ik vruchtbare dagen heb, ander missen we ze helaas . Wij zijn sinds juni bezig voor ons eerste kindje, maar ik moet zeggen dat het pas de laatste twee maanden dat wij het op commando doen. Dat lukt best aardig. Soms helpt massage of samen in bad gaan.