stekende pijn in de lies

Discussion in 'Zwanger worden' started by piepoe, Apr 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben vandaag 1 dag over tijd uitgaande van mijn langste cyclus van 30 dagen. Heb vanochtend 2 testen gedaan, de clearblue met indicator en één van predictor. Beide negatief.
    Nu heb ik al meer dan een week last van een beetje een stekende (constante) pijn onder in mijn buik wat uitstraalt naar mijn lies, wie herkend dit? En is dit nu een teken van zwangerschap of van ongi?

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik herken het maar heb nog geen positieve test dus weet niet of het een zwangerschapskwaaltje zou kunnen zijn..

liefs,

Loes

3. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop het voor ons, jij bent ook al 5 dagen over tijd

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi Piepoe, ik herken het wel als zwangerschapskwaaltje, de steken richting lies want dat is het uitrekken van je baarmoeder. Alleen had ik dat kwaaltje pas bij 7 a 8 weken zwangerschap

5. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie, ik heb dit al een tijdje, sinds vorige week zondag 9 april eigenlijk al. Het is een constante pijn, heb geen last van pijn scheuten ofzo.
    Denk dat het enigste wat ik kan doen is verder afwachten, ga denk ik maandag nog een test doen mocht ik nog niet ongi zijn.

xxx

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Bij mij waren het toen wel scheuten en vooral met opstaan weet ik nog wel, maar duurde ook niet lang, hooguit 2 weekjes zoiets.

Zou dan ook maandag nog een keertje testen, veel succes!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij mij is dat het groeien van de eitjes en die steekjes de eisprong.. Weet je zeker dat je die al hebt gehad?

8. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij is het de hele dag door een trekkend gevoel en bij inspanning steekt het.. denk dat dat de beste manier is om het uit te leggen.. ik heb ook pijn in mijn rug maar die heb ik altijd dus dat hoort gewoon bij mij ;)

liefs,

Loes

9. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong voel ik altijd, weet zeker dat ik die gehad heb (kan dit wel met zekerheid zeggen na 10 rondes).
    Denk dat ik alleen maar kan afwachten.

10. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden bedankt voor al jullie reacties, maar was toch een teken dat mijn ongi eraan ging komen helaas, is namelijk vandaag begonnen!
    Vol goede moed op naar de volgende ronde!

xxx

Share This Page