Zwanger of niet ? of is het menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cobywielinga, 15 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cobywielinga

cobywielinga Nieuw lid

15 mrt 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ,

Ben nieuw hier en hoop dat jullie mijn kunnen helpen zit namelijk met een aantal vragen. eerst zal ik even mijn verhaal vertellen.

Ben gestopt met de prikpil de laatste had ik in september nou ben ik 19 februari ongesteld geworden 3 dagen behoorlijk heftig , daarna 3 dagen niks en toen 2 dagen licht roze / bruine afscheiding. ( voor mijn ongesteldheid onbeschermde seks gehad , ook in de dagen dat ik schoon was en na de dagen van me afscheiding ) ja , mijn vriend en ik zijn bewust bezig zwanger te raken. Verwacht mijn volgende menstruatie 19 maart. Heb al 2 keer een test gedaan allebei negatief heb ik te vroeg getest ?

maar wat is die afscheiding geweest ?
    en heb sinds een paar dagen enorme rommelde darmen en buikkrampen?
    Ook heb ik een paar dagen gehad dat ik misselijk was en rugpijn ?

Wie kan mijn alsjeblieft helpen.

Groetjes :(:(

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Bruin bloed zal oud bloed zijn geweest wat er nog zat of een gesprongen adertje ofzo.
    Als er maar 3 dagen tussen hebben gezeten kan het echt niet van een innesteling zijn ofzo. Eitje springt niet binnen 3 dagen om vervolgens in deze tijd ook nog in je baarmoeder terecht te komen, daar gaat gemiddeld 2 weken overheen vanaf het begin van je menstruatie. Daar is zo een eitje veel te langzaam voor (of je hebt een afwijkende cyclus van gemiddeld)
    Alles wat je benoemd qua kwaaltjes kan ook gewoon van de naderende menstruatie zijn dus ik zou de 19 de even afwachten of je menstruatie komt en daarna pas testen, zonde van de testen anders.

3. cobywielinga

cobywielinga Nieuw lid

15 mrt 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel

maakt me al een stuk minder onzeker
    had ook niet echt verwacht dat ik zwanger zou kunnen zijn aangezien ik verder niet echt klachten heb. het enige wat ik had was een paar dagen hoofdpijn maar voor de rest is mijn eetlust alleen maar verminderd in plaats verergert

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Het is ook allemaal mega spannend dus snap dat je het je afvraagt. Heel je leven kan je zo ongeveer regelen en tot in de details plannen behalve dit... maakt gewoon onzeker vooral als je iets zo enom graag wilt.
    Ik hoop dat het snel raak is!!

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Het kan er allemaal nog steeds te maken hebben dat je lichaam moet wennen. Het kan best dat je natuurlijke cyclus nog niet helemaal op gang is gekomen.

Er vanuitgaande dat je wel een nette cylcus zou hebben ben je inderdaad wel aan de vroege kant geweest met testen.
    Zou zeker nog een week wachten.

Je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden hoor met kwaaltjes.
    Daarbij let je nu overal op omdat je graag zwanger wilt worden.
    Dat helpt ook niet mee 😉

Zou in ieder geval wel proberen regelmatig seks te hebben omdat je er geen idee van hebt wat je cyclus doet.

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Als je klachten hebt van een zwangerschap dan maak je heg aan en zou je dat op een test moeten zien. Ik had klachten toen ik niet zwanger was. Toen ik zwanger was had ik geen klachten.
    Als ik het goed begrijp had je op dag 8 nog roze/bruine afscheiding? Kan restanten van je menstruatie zijn geweest. Dat heb ik ook weleens. . Bij een cyclus van 28 dagen hoef je niet perse op dag 14 een eisprong te hebben kan ook wat later zijn.
    Heb je vanaf het stoppen met Ac altijd een cyclus van 28 dagen gehad?

Deel Deze Pagina