klussen op ovulatie dag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jazz, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Natuurlijk is klussen leuk:D maar heeft het ook een toegevoegde waarde om te klussen op je ovulatie dag?
    Vandaag is mijn ovu geweest denk ik....laatste keer dat we konden klussen is afgelopen zaterdag:x. Vandaag komt mijn vriend weer thuis..En we gaan natuurlijk klussen:p maar ik vroeg me af of het ook nog kan leiden tot een zwangerschap:(

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Jazeker, zo uit mijn hoofd vanaf 3 dagen voor je eisprong tot 2 dagen na je eisprong. Dus vandaag zeker een poging wagen!

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker, en sperma zou ook nog eens 5 dagen kunnen overleven (wat betreft afgelopen zaterdag)

4. jazz

jazz Niet meer actief

thnx heb dan ook een poging gedaan....:) nu maar weer wachten.....en wachten en wachten. Moest vriend lief (we zijn pas met 2e ronde bezig ) wel even uitleggen hoe het allemaal werkt...vervolgens was zijn antwoord...kom ik ga mijn best doen vanavond:) Hiervoor met mijn ex al 2 kinderen gekregen beiden met clomid. Dus gezien mijn leeftijd (41 bijna 42) en geschiedenis (ook nog eens hoge bloeddruk) loop ik al bij de gyn.....

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ja hoor, mijn zoontje is ook verwerkt de dag na mijn eisprong.

Zaadcellen leven 5 dagen en eicellen ongeveer 1a2 dagen. Dus dan heb je de kans van zaterdag en gisteren voor deze ronde ;)

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Haha, grappig he mannen. Die van mij ging na de tijd zijn zwemmers aanmoedigen, heel romantisch;)

7. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow nooit geweten dat het zin had te klussen zelfs na je eisprong... Had eens ergens gelezen dat dat geen nut had. Weer wat geleerd dus:)

8. jazz

jazz Niet meer actief

@deepfreeze = goed te horen wie weet hier ook.
    @mamaloe = ja echt naive lief zijn ze af en toe. Mijn vriend is bouwvakker en zit er stoer uit, 48 dus ook ouder en dan echt denken maar ja kan toch altijd zwanger raken hahahahaha...
    @napatalama = aparte gruikersnaam btw...jaaaa ik las ook overal dat het geen zin had dus ik was al helemaal sip...en toen dacht ik ik post gewoon een bericht voor advies...En je ziet het.
    Leuk zo'n forum want je leert veel en je kan ook nog je ei kwijt.
    Geniet allemaal lekker van het mooie weer....indien je niet moet werken....

Deel Deze Pagina