Wie weet het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Even een vraagje over eisprong.

Nu ik de laatste maanden let op wanneer ik mn eisprong voel heb ik gemerkt dat ik dan bij het plassen een dun sliertje bloed heb tussen mn afscheiding. Nu is mijn vraag verlies je dat sliertje bloed op dezelfde dag van eisprong of de dag erna?

Voorbeeld, gisteravond geklust, na halfuurtje kreeg ik zo'n ongi gevoel in mn buik dacht gelijk aan eisprong zoals vorige keren. Nu ben ik vanochtend wezen plassen en zat er inderdaad zoals vorige keren een dun sliertje helder bloed bij.

Wie o wie weet dit.

groetjes

2. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Sandy..

Zover ik het weet zou dat innestelings bloed geweest kunnen zijn...maar dat zou betekenen dat je jou ei eerder gehad moet hebben.

Gr. Marieke

3. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Het kan van alles zijn. Kan inderdaad je eisprong zijn, maar het kan zelfs zijn dat je partner je baarmoedermond heeft geraakt tijdens de seks en je daardoor wat bloed verliest. Heeft de huisarts me ooit verteld.

4. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi Marieke,

Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Dus zou mn ei op tijd moeten zijn. Vorige maand had ik precies hetzelfde.

Ik wacht t gewoon even af... nog 13 lange dagen wachten.

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Sandy25,

Tja in dat geval denk ik ook niet dat het dat geweest kan zijn, al zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Kan altijd een keer voorkomen dat je ei toch eerder komt om wat voor reden dan ook!

Moet ik me toch aan gaan sluiten bij HJ1977, kan altijd tijdens het klussen een klein bloedvaatje open gaan....moeilijk te zeggen!

Zou ook gewoon afwachten..13 lange dagen!

Deel Deze Pagina