Hallo allemaal, Tijdens de vorige cyclus, en gister/vandaag dus deze cyclus heb ik last van roze achtige, bruinige dikke afscheiding. De vorige ronde hoopte ik op innestelingsbloed, maar ben gewoon ongesteld geworden. Nu vraag ik mij alleen af hoe dit kan en wat dit is.. Ik ben ook aan het testen met ovulatietesten, tweede streepje wel een paar dagen iets verkleurd maar nog geen duidelijke ei..
Hoi FH, herkenbaar probleem. Er zijn meerdere topics hierover en dus ook meerdere dames die hier last van hebben. Ik heb nog geen een keer een duidelijke verklaring gehoord, onze lijven blijven ondoorgrondelijk :S. Maar de artsen zeggen dat het geen kwaad moet kunnen.. Ik zie wel dat jij hele lange cycli hebt trouwens?
Klopt, het was iets regelmatiger rond de 50 dagen, alleen de laatste duurde 60 word er stapelgek van.. nu maar gaan testen met ovulatietesten.. Of ik een ei kan spotten, Dan weet ik in ieder geval of ik late eisprongen heb. Zit nu op dag 25 en tweede streepje verkleurd steeds iets meer maar nog geen ei.. nog ff doortesten dus
Heb je al eens met je huisarts overlegd? Vanwege je lange cyclussen, en als je een jaar bezig bent 'mag' je langsgaan!
Nee, nog niet bij de HA. Maar weet niet zo goed of ik dat durf, haha! Angst voor het onbekende, angst dat er iets niet goed zit.. maar zit er wel steeds meer over na te denken hoor. Want lange cyclussen zijn niet zo prettig..
Nee dat snap ik! Is ook spannend, maar lees hier altijd dat iedereen het een opluchting vindt, en misschien is er wel een hele makkelijke oplossing voor. Succes!