welke zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door glamoury, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    hoi...

vraagje ik heb een predictor in huis en de testen van kruidvat...2 in een doosje voor 5 euro nog iets. met zon pipetje....

iemand ervaring welke fijner en eerder resultaat geven?

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Volgens mij zijn de kruidvat testen prima. Wat ik om mij heen hoor in ieder geval. Ik zelf heb de sensitest.
    Succes!

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Zie dat je 2 dagen overtijd bent.. ga je testen? Spannend!!

4. susan84

susan84 Niet meer actief

Over de predictor heb ik wat negatieve verhalen gehoord dat hij soms vals positief resultaat geeft. Maar heb er zelf geen ervaring mee. Ik heb dezelfde als jou van de kruidvat (kv 2v5) en daar hoor ik altijd goede verhalen over. Ze schijnen weinig HCG nodig te hebben om een positief resultaat aan te geven, dus 1 van de eerste testen die je kunt doen.
    Heb je al getest? Zie dat je al overtijd bent. Succes

5. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    hoi thanks voor de adviezen!

klopt ik had afgelopen zondag getest met de cb digital, negatief. en heb net de kruidvat test gedaan maar ook zo negatief als wat.......dus afwachten geblazen nu dan maar....het zal mijn cyclus wel zijn die niet regelmatig is

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Check die kv 2 voor 5 wel ff heel goed na 5 min in het daglicht.
    Bij mij bleef hij best wel licht.
    Ik kon hem nauwlijks zien, na halve dag indrogen wel duidelijk.
    Bij beide zw keren.

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    ook hier getest met kv 2 voor 5 euro. Bij mijn 1e zwangerschap gaf hij met 27 dagen al een heeeeeeeeeeeeeeeele lichte streep. Nu met mijn 2e zwangerschap pas op dag 36 getest en toen was hij donkerder dan donker maar had ook een vroege ei sprong.

8. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kv testen waren bij mij goed, maar gaven wel een hele lichte streep, zelfs nadat ik overtijd was!

9. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    thanks voor de tips ladies, maar denk dat het (nog) of niet raak is.....want de cb digital gaf zondag negatief aan, en nu naar een paar uur is deze kv test nog steeds zo wit....zelfs geen tuur lijntje te ontdekken en het staafje uit te test gesloopt en in t zonlicht ook niks te ontdekken.....

afwachten dus maar

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    neem even abbo heb zelf dipstick van zwanger en kids in huis, had negatest vanmorgen

11. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ik zag net bloed bij afvegen na het toiletbezoek......zit er dus aan te komen....op naar de volgende ronde...weet alleen niet welke dag ik moet aanhouden als 1e dag van menstruatie....vandaag of morgen als het echt doorgebroken is?

12. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Ik begin altijd als het pas echt door breekt.
    Ik had vorige maand s'ochtends een beetje bloed en de rest van de dag niks en de dag daarna brak het pas echt door
    Zou dan toch raar zijn als ik een dag mee tel waar maar een heel klein beetje bloed verlies was.

13. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Ik heb Clear Blue Plus gebruikt
    Duidelijk en makkelijk

14. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi, ik ben net nieuw op het forum, al veel zitten lezen en ben er inmiddels achter dat je moet tellen vanaf de eerste dag dat er rood bloed is, dus ook al als het echt weinig is, moet wel rood zijn en niet bruin

Deel Deze Pagina