klussen rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem89, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Goedemorgen,

Even een vraagje. Ik heb gister een positieve ovulatietest in handen gehad. Nu voel ik me eisprong (heb sinds 1,5 uur buikpijn).
    Mijn vriend en ik hebben gister geklust. Moeten wij dan vanavond weer klussen of is het beter voor het zaad om het morgen avond te doen?

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik persoonlijk zou vanavond doen, omdat je eitje waarschijnlijk springt 24-48 u na die pos test... Je hebt kans dat je morgenavond te laat bent, en na vanavond kunnen de zaadcellen klaarliggen ;)

3. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik zou ook lekker je mannetje vanavond verleiden! :) veel plezier!!

4. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Maakt het dan verder niet uit voor het kwaliteit van het zaad dat het twee dagen achter elkaar is dan?

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier 3x zwanger van sex 3 dagen voor ei dus maak je niet te druk meis want je hebt gisteren al geklust, voor je eigen rust kan je vanavond nog een keer klussen of morgen wat jij wil ;)

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    een man maakt elke 24u zo'n 70 miljoen zaadcellen aan is mij verteld ( bij goede / normale kwaliteit uiteraard)

dus vandaag kan prima hoor :)

7. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Ik zal het vanavond nog een keer doen! Omdat een eicel volgens mijn fertiliteits arts 24 uur te bevruchten valt. Hoe later hoe minder kans. Dus in jou geval nu hoe eerder hoe beter. Succes

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik loop bij de gyn en die zegt dat om de dag klussen het beste is. Zaadcellen blijven zo'n 72 uur in leven in de vrouw dus als je om de dag vrijt hoef je je geen zorgen te maken, er zijn dan altijd cellen aanwezig. En zo blijft het sperma het optimaals! (ook als je man perfect sperma heeft) Succes!

9. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik heb het gister aan mijn gyn gevraagd en zei vond elke dag beterder dan om de dag. Tegenovergesteld dus dan de gyn van guusje27. Jammer dat er dus geen eenduidig beleid over is. In ieder geval doe ik het rond de eisprong dus iedere dag.

Deel Deze Pagina