Hoi meiden, ik ben 7 juni gestopt met de pil,heb toen 11 juni mijn menstruatie gehad,daarna na een cyclus van 23 dagen mijn eerste echte menstruatie die was op maandag 4 juli heeft ongeveer geduurd tot zaterdag 9 juli. Op maandag 11 juli na het klussen verloor ik weer wat bloed,daarna niks meer. En nu zojuist na het plassen weer wat bloedverlies. Is dit normaal? Hopelijk niks om me zorgen over te moeten maken.
Hoi Princess, Ik zelf heb dit nog nooit gehad maar het kan ook gewoon zijn dat je lichaam bezig is je cyclus op orde te krijgen. Ik weet niet hoelang je de pil hebt geslikt maar het kan echt zo zijn. Ik zou me er niet te druk om maken.
@Suusjesanne: Ik ga daar ook vanuit hoor dat het dat is,maar vind het wel vreemd, dan paar dagen niet dan weer wel. Ik zou gisteren mijn eisprong dacht ik gehad moeten hebben,misschien dat het daar nog iets mee te maken kan hebben? Geen idee,we zijn voor ons eerste wondertje aan het klussen,dus dacht ik vraag het aan de ervaren dames hier op het forum, haha. @Maud24: Heb ik ook al aan zitten denken,maar nog nooit blaasontsteking gehad,en ook geen klachten die erop wijzen.ik hoor van de meeste dames dat dat verschrikkelijk pijn doet. Dus ga er niet vanuit dat het dat is.
Net weer moeten plassen nu helemaal niks te zien,wel last van krampen/steken in mijn buik.. we wachten maar even af...
Ik had vorige menstruatie ook eerst twee dagen ongesteld en toen 1,5 dag niets en toen ineens weer druppels... toevallig moest ik naar de dokter en heb ik het even gevraagd. Hij zei dat dit echt bij het ontpillen hoort en betekent dat je lijf zich goed aan het herstellen is, tegen mij zei hij dat dit het teken was dat je lichaam aan het omzetten is van met pil naar zonder pil. geen slecht teken dus... je hoeft je geen zorgen te maken. Blaasontsteking komt trouwens erg vaak voor als je stopt met de pil, dit hoeft niet altijd gelijk voor buik pijn te zorgen.
Hmm..heb vanaf woensdag af nog steeds bloedverlies,volgens mij gewoon weer menstruatie,alleen minder heftig,en het bloed is heel donker! Jammer,want wat moet ik nu aan houden om mijn eisprong ongeveer uit te rekenen...mijn normale menstruatie of deze?