Hallo dames 9-9 hebben wij tp gehad en 17-9 eerste positieve test in inmiddels 6 positieve action testen en twee positieve kV testen....nu had ik net met afvegen licht roze afscheiding...iemand die dit herkent??? Wordt er zo onzeker van heb daarna wel gelijk weer getest en die was wederom positief
Je kunt alleen afwachten. Bloedverlies hoeft niets te betekenen. 50% kans dat' t gewoon goed gaat, maar als 't meer wordt dan kan 't een miskraam betekenen. Pas met veel bloedverlies + krampen, zit 't niet goed. Gewoon wat lichtroze afscheiding hoeft niets te betekenen. Dus voor nu is een positieve test gewoon zwanger. Gefeliciteerd!
Sluit mij ook aan bij de dames hieronder. Licht roze bloedverlies kan ook duiden op innestelling. Ik had ook 2 dagen licht roze bloedverlies. Was bij mij de innestelling denk ik. Duim voor je dat het goed blijft gaan!
Acht dagen na de terugplaatsing testen, is wel extreem vroeg. Helaas hoeven positieve testen dan nog niks te zeggen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, succes.