Af en toe snap ik echt niks van mijn lichaam hoor... Ik heb woensdag m'n spiraal laten verwijderen, heb toen die dag wat gebloed. Donderdag moest ik ongesteld worden en heb donderdagavond wat gebloed. Maar vanaf vrijdagochtend is het alweer gestopt. Had wel een tampon gedragen vrijdag maar die was alleen een beetje bruinig (sorry voor het verhaal ). Maar nu is het echt helemaal niks meer. Normaal menstrueer ik heel regelmatig, heb een cyclus van 28 dagen en bloed meestal zo'n dag of 6. Oplopend en aflopend bloedverlies in die 6 dagen. Maar nu dus nagenoeg niets... En inene lees ik overal dat het koper spiraaltje niet zo betrouwbaar is en bla bla bla. Stiekem denk je aan een zwangerschap (inene heb je ook wat kwaaltjes denk je) maar eigenlijk weet ik ook dat dat niet reeel is. Moest even m'n gedachtes van me afschrijven.... Liefs Rena
Ik heb al die gedachtes gelukkig van me af kunnen zetten nu en ben heerlijk met m'n vriend zorgeloos aan het klussen. Ik probeer de eerste paar keer nog niet teveel bezig te zijn met het zwanger worden en gewoon van elkaar te genieten. Wel slik ik nu sinds een week fuliomzuur en als ik een borrel drink rookte ik altijd een paar sigaretjes, maar dit doe ik ook niet meer. Ben er dus qua gezondheid wel op aan het letten en verder zien we wel hoe snel ik zwanger wordt.... Ik hoop dat ik deze gedachtes vast kan houden en er niet al te veel mee bezig te zijn, maar of dit lukt? Ik zie overal baby's en zwangeren hihi!! Liefs Rena
Vanmorgen inene weer bloed verloren?? Snap er niks meer van. De week dat ik ongesteld had moeten zijn heb ik eigenlijk maar 1 1/2 dag bloed verloren en nu 2 weken later verlies ik weer bloed. Kan dat te maken hebben met het verwijderen van m'n spiraal? Ont-spiralen laat maar zeggen?? En moet ik nu weer opnieuw beginnen met rekenen tot m'n eisprong?? Anders zat ik namelijk deze week in m'n vruchtbare periode, maar weet niet of dat evengoed nog zo is?? Help!! Liefs Rena
Misschien dat je cyclus een beetje is verschoven omdat je je spiraaltje eruit hebt laten halen? Spannend dat jullie nu voor een eerste baby gaan he!Ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent! Grts Lucia