zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lissl, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    ik heb een beetje een rare situatie misschien,
    ik ben moeder van een zoontje. Ik was onverwacht zwanger geraakt maar we zijn natuurlijk enorm blij met hem.
    Vorige week maandag (18 november) is tijdens het vrijen de condoom afgeraakt. althans, hij hing eruit (sorry voor de details) en het bed was nat.
    bij mij leek niks te zitten.
    Maar ik was al een beetje grieperig en sinds afgelopen weekend heb ik daar ook maagklachten bijgekregen. Ik kan geen eten meer zien, terwijl ik juist altijd goed te porren ben voor wat lekkers.
    Ik ben veel misselijk, wat over gaat als ik gegeten heb. ook heb ik sinds twee dagen wat steken in mijn borsten.
    Kan het zijn dat ik weer zwanger ben? De vorige keer dachten we ook dat het niet kon dus ben nu bang dat het weer zo is. Lijken zo erg dezelfde klachten.
    (wil trouwens echt graag nog meer kinderen maar op dit moment kan het absoluut niet met een studie en een klein huis.)
    Mijn laatste menstruatie was op 10 november.
    De vorige keer bleek mijn eisprong al een week eerder te zijn dan normaal en had ik al heel snel veel symptomen.
    Wat nu?
    Groetjes Lissl

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Even afwachten en testen dat is de enige manier om zekerheid te krijgen!

3. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Maar is het mogelijk dat het zo makkelijk gaat?
    Ik maakte me totaal geen zorgen, mijn man zij al, ga een map halen maar ik heb gezegd dat het totaal niet zou kunnen dat ik daardoor zwanger zou zijn geraakt.
    Ik hoop maar dat ik het me inbeeldt..

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    De kans is heeeel klein. Je zat toen jullie seks hadden pas 8 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie. Meestal is je eisprong na ongeveer 14 dagen en zo lang overleeft zaad niet in je baarmoeder. Als je eisprong meestal sneller komt dan zou het kunnen maar de kans dat er zaad is dat de weg heeft gevonden is ook heel klein. Maar inderdaad, het enige wat je kunt doen is afwachten.

Deel Deze Pagina