hallo allemaal, ik heb een vraagje. ik ben in oktober gestopt met de pil, heb daarna heel regelmatig gemenstrueerd. 3 maanden lang zaten er 28 dagen tussen. tot de vierde keer moest komen toen was ik 10 dagen te laat. en nu de vijfde keer weer 7 dagen te laat. is dat normaal of moet het gewoon constant zijn? vind het wel irritant. je zit elke keer te denken, joepie joepie zou het dan eindelijk zo ver zijn! maar nee dus. zijn er meer mensen die eerst constant waren en nu niet meer? hoop dat ik niet de enige ben.. groetjes suzeep
De eerste rondes heeft je lichaam waarschijnlijk nog op het "pilritme" gedraaid... en nu heb je dus weer echte cycli. Je natuurlijke cyclus is dus een weekje langer.
Ik heb na mijn pilstop 2 redelijke cyclussen gehad en daarna ging het helemaal loos. Gelukkig heeft het zichzelf wel weer enigszins hersteld. Je lichaam moet zelf de boel weer op gang brengen en bij sommige vrouwen kan dat even duren.
ik had met ontpillen eerst gewoon elke maand heb de hoeveelheid dagen niet bijgehouden ben het daarna ineens 3maanden niet geweest toen weer zoiets en daarna wel weer elke maand maar had wel dan 28dagen dan 35 ook een keer 45 zat veel variatie tussen en zie nu! succes! grtjes