klussen

Discussion in 'Zwanger worden' started by moon85, Jul 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    ik vroeg me af als je in je vruchtbare periode zit hoe vaak klussen jullie dan?
    Wij bijna elke dag.

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Wij hebben het rond de vruchtbare periode ook elke dag gevreeen. Zie het resultaat. We vonden het helemaal niet erg hoor! Het was dus geen moetje, dat iedere dag klussen ;) :)

3. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    wij ook elke dag :D ...7 dagen voor de eisprong, tot 3 dagen erna, elke dag..

liefs fay

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    is ook erg goed voor vet verbranding
    dus 2 vliegen in een klap.
    maar vraagje om de dag of om de 3 dagen is dat ook goed.
    liefs esther

5. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ook al hebben we geen vruchtbare doen we het ook bijna elke dag haha..

6. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Wij in principe om de dag, maar ja dat komt wel eens anders uit. Deze maand rond vruchtbare periode 3 dagen achter elkaar!!

Tja, en verder als we zin hebben, nou ja, wanneer ik zin heb eigenlijk want mijn mannetje wil elke dag wel ;)

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wij vrijen sowieso behoorlijk regelmatig :oops: maar vanaf 5 dagen voor de eisprong klussen we dagelijks, tot 1 dag nadat de ovulatietest mijn eisprong heeft aangekondigd.

8. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij klussen om de dag.

9. Niet meer actief

om de dag. Behalve als de rode duivels er zijn, dan hebben we 'vrij'!

Ik doe het niet iedere dag omdat ik gehoord heb dat dan de kwaliteit van het zaad achteruit gaat.
    (maar ja, je hoort zoooooooveel)

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wij deden het vorige maand ook elke dag, maar zonder resultaat....nu zat er af en toe wel eens een dagje tussen...ben benieuwd of dat werkt.... ;)

11. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    wij klussen normaal nooit zoveel :) :) :)

en in de vruchtbare periode
    dan om de dag of elke dag

12. Niet meer actief

Om de dag

13. gijs

gijs Lid

Jul 10, 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wij hebben de ovulatietest aangeschaft en weten nu dat we ongeveer in mijn cyclus op dag 13 het zeker moeten doen. Deze keer elke dag geklust, vorige maand ook elke dag en die maand daarvoor om de dag. Het is een kwestie van geluk moet je maar denken. Als het maar geen moetje word.
    Je meot denk ik doen wat voor jou goed voelt. En geniet ervan. Veel succes.
    Groetjes Gijs

14. Niet meer actief

Elke dag is een beetje zinloos, omdat de voorraad sperma dan nog niet is bijgewerkt. Om de andere dag is ideaal.

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    3 - 4 keer per week ongeacht of ik in mijn "vruchtbare"dagen zit, dus het zal ongetwijfeld wel een keer "raak"zijn... ;)

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Daar wisselen de meningen over...

Wij doen het zo vaak mogelijk in die periode, maar alleen als we ook beiden zin hebben. Vaak lukt het elke dag; soms om de dag...

17. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    mischien dat elvira bedoelt elke dag van de maand???

het blijven idd verschillende meningen de 1 zegt om de dag de ander zegt elke dag, als je het elke dag van de maand zou doen zou het de kwaliteit van de sperma niet ten goede komen denk ik, zou je het voor en tijdens je vruchtbare dagen doen, stel je weet dat je op dag 14 je eisprong hebt, en je doet het dag 12-13-14-15 denk ik niet dat het de kwaliteit van de sperma beïnvloed, maar goed wat er al gezegd is daar zijn de meningen en ook onderzoeken over verdeeld... :D

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Nee, ik bedoel in de vruchtbare periode ;) Sommigen zeggen dat het niet goed zou zijn voor de kwaliteit van het sperma; anderen zeggen weer dat je het in die dagen het beste zo vaak mogelijk kunt doen.
    Als ik naar de zwangeren tempkaartjes kijk, zijn er toch genoeg die raak geschoten hebben met elke dag klussen ;)

19. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ja waarom ook niet, wel weet ik (van wat ik wel eens las dan) dat het niet goed zou zijn of tenminste niet goed, dat de kwaliteit van het zaad iets achteruit zou gaan als je het een paar keer per dag zou doen???????

destijds met de 1e leken we wel een stel jonge konijnen en deden we het echt wel vaak soms meerdere keren per dag (nu is me dat tegenwoordig iets te gortig ;) ) maar feit blijft wel dat ik bijzonder snel in verwachting was bij beide, je zou haast denken dat de gedachte eraan alleen al genoeg was destijds....nu we voor een 3e bezig zijn is het precies andersom zou ik eigenlijk moeten proberen er niet aan te denken maar dat gaat wel ongelofelijk moeilijk moet ik zeggen.. :D

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Idd, bij meerdere x per dag kan het zaad denk ik niet snel genoeg aangemaakt worden. Maarre die tijd met meerdere keren op 1 dag heb ik ook wel gehad hoor hahahha. Komt zeer zelden voor, bijv als we ons lange tijd niet gezien hebben, of op vakantie...

Share This Page