klussen

Discussion in 'Zwanger worden' started by moon85, Jul 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi,

Wij doen t wanneer we zin hebben, alleen wil ik vanaf deze ronde om de andere dag gaan klussen, maar dat is al mislukt :oops: hahaha...
    Soms gaat t vanzelf en om dan nog te zeggen, ho stop we hebben t gister al gedaan, dat werkt ook niet, denk ik ;)

We wachten maar af, temperaturen en van alles bijhouden om de vruchtbare dagen te bepalen, heb ik nog geen zin in, dus we klussen er maar n eind op los....

Gr.
    Jorietje

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Om de dag, omdat dat geadviseerd was door de gyn. Elke dag had geen zin zei ze... maar ja ook al doen we wat ze zegt we hebben nog steeds niet het gewenste resultaat!

3. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    wij hebben afgelopen maand echt veel geklust, en rond de eisprong bijna elke dag, op de avond van de eisprong niet, want had toen heel erge buikpijn..
    Maar ook omdat we allebei wilde sexen, zeg ik maar..niet omdat het moest..
    Sins ik met de pil ben gestopt, heb ik zowiezo meer zin :D ..
    Wij hebben het wel veel smorgens gedaan...En nu las ik gister op een site, dat de man smorgens het meeste zaad heeft!!...dus :D ..Maybe een tip!!

fay

4. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    1 - Probeer sex in de morgen te hebben, het sperma heeft dan het meeste zaad. ...

Heb het effe opgezocht..

fay

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Dat had ik nog nooit gehoord. Maar ik snap het ook niet hoe kan een man 's morgens het meeste zaad hebben?
    Nah ja toch maar eens proberen!

6. Niet meer actief

Heb m'n twijfels bij deze, in principe kan dat niet en is er altijd evenveel zaad in het sperma aanwezig... zie niet in waarom dit anders zou zijn in de loop van de dag.

Ik weet niet of jullie het al hebben gecheckt, maar als mijn man meer dan 1x per dag klaarkomt, nou, dan komt er gewoon zo goed als geen sperma meer uit (enkele druppeltjes). Verloren moeite dus.

7. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    4 - Probeer sex te hebben in de missionaris positie, het sperma komt dan het dichts bij de cervix. ,..
    hier nog een

fay

8. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hallo,

Wij klussen ook elke dag. Mijn cyclus is niet al te regelmatig. (het aantal dagen zit om en na bij de 30). Hierdoor weten we ook niet precies wanneer mijn eisprong plaatsvind. Volgens de berekeningen zou ik afgelopen maandag de eisprong moeten hebben gehad. Nou geen idee, want ik heb niets gemerkt en nu nog niet. :( (geen slijm e.d) Heel vervelend, ben bang dat ik deze maand geen eisprong heb. Zul je net zien: ga je ervoor en heb je geen eisprong :x
    Daarom klussen we maar elke dag, maar het blijft wel leuk :D

Groeten van Friezin.

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hai friezin,

je zult heus wel je eisprong hebben gehad, enkel voel jij daar niets van, vroeger voelde ik het ook niet, en nu voelde ik het enkel de 1e paar maanden, de afgelopen 2 mnd is het dat ik het merk aan mijn cervixslijm maar anders zou ik het verder ook niet voelen en zou het maar zo kunnen dat ik een late of vroege eisprong heb...gelukkig gaat klus gebeuren hier gewoon 24-7 bij wijze van spreken dus ik hoef niet echt te letten op het "en nu moet het"gebeuren dus we zien het wel...

tis gewoon afwachten op jolly jumper die de benen naar boven neemt.. ;)

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sjeemppie.....die van mij staat om 5.00 op.... :confused:

11. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Volgens mij als niet medisch is aangetoond dat manlief "lui"zaad heeft, wordt altijd aangeraden om het tijdens de vruchtbare periode elke dag te doen. Dat las ik in ieder geval op FF. Maar ik zeg altijd: zolang je het allbei maar naar je zin hebt! ;)

12. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hahaha sandrak....die van mij soms om half 5 ;) ...Maare smorgens heeft hij zowiezo altijd zin, volgens mij alle mannen wel..als ik dat zo om me heen hoor.. :) ....
    Hij moet dan op, ik draai me daana nog een keer om, en slaap lekker verder ;) ...

fay

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nou sandra,

hier zit er nog een hoor, die van mij begint af en toe ook al om 5 uur te kriebelen (kwart voor 6 moet ie weg) , maar merkt snel genoeg aan hoe ik reageer of het loont of niet :) enne eerlijk gezegd ehm niet zo vaak...ben niet echt een ochtendmens...in het weekend wil het nog wel eens gebeuren 's morgens vroeg maar doordeweeks ben ik blij dat ie het bed uit is en ik me nog ffkes om kan draaien tot half 7 kwart voor 7 ;)

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Poeh nee, dat lukt bij ons ook niet zo vroeg in de morgen...Alleen op vakantie, dan vind ik het heerlijk om de dag mee te starten! Mijn man heeft 's morgens voor werktijd ook nooit zin....is opstaan en meteen werken.

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    trouwens wat l*l ik eigenlijk hij begint al als ie thuis komt, als we boven zjin, en als ie wakker wordt "voel" ik het alweer, zeg wel eens tegen em ben je jezelf nou nooit eens zat, maar tot op heden is ie zich nog steeds niet zat... ;) hij zegt dan altijd "wees blij smoekie dat ik zo ben" ;)

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Een hele hete gast dan hahaha ;)

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    OM de dag hoor!

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dat kan je wel zeggen ja, als het aan hem zou liggen zouden we het nog net zo vaak doen als toen we elkaar net hadden leren kennen en samen woonde, het is pas iets minder geworden eigenlijk toen de kleine er was...

en met de 2e was het weer iets minder maar in mijn ogen tot op heden nog steeds een goed en geregeld sexleven, dat hij nog net zo is als toen tja dat zal wel komen omdat er voor hem bij wijze van spreken niet zo heel veel veranderd is, hij werkt (net als toen) en komt thuis (net als toen) en alles is gedaan, met dat verschil dat er nu kinderen zijn, hij heeft wat dat betreft de leuke minder inspannende dingen ;)
    dus ja wat heeft hij eigenlijk te klagen, de enige keer dat hij ooit eens geen zin had zat ik gelijk in de stijgbeugels en zei gelijk "heb je een ander"hahahaha pfff wist ik veel dat hij zo verdomd last van zijn nek had...hij was van een dak afgeflikkerd maar was dat even vergeten te melden... :(

tja dan is het wel een beetje logisch dat zijn hoofd er dan niet naar staat... ;)

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hahahah leuk verhaal Smoekie :) Wel goed te controleren of hij goed in zijn vel zit zo :)

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hij zit na een dikke 10 jr nog steeds goed in zijn vel... ;)

Share This Page