klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moon85, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    smoekie; heel herkenbaar jou verhaal...Hij zegt dan, ben blij dat ik na al die jaren nog steeds op je geil...vind je gewoon de lekkerste :) ...Al 15 jaar lang dus :D ...Soms is het ook wel vervelend..Lig je net lekker te slapen, ligt ie tegen je aan te rijden :oops: ....haha...Ik hoef me maar te bukken om iets op te rapen, en ja hoor, meneer staat achter me.... :confused: ...

fay

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij proberen het rond de vruchtbare periode om de dag te doen. Of eigenlijk zeg ik het verkeerd, IK probeer dat ;)
    M'n vriend wil niet dat we de focus erop leggen en gewoon wel 'zien hoe en wanneer het komt' maar jeetje... ik vind dat zoo'n verspilde tijd :)

Maar helaas moet je wel allebei zin hebben, dus deze maand hebben we die 'om de dag' niet gehaald..

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    yep fay,

wanneer ik het wel eens vervelendste vindt is als we 's avonds boven liggen en het hier eindelijk rustig is (kids op bed en hun klep dicht houden eindelijk) ik lekker ga liggen met een boekie, zakkie chippie's en een groot glas melk, ik jan willem achter me voel en dan moet zeggen "ja mag ik eerst ff op mijn gemak knagen" ;) ook dan weer wat ik al zei en wat dus op hetzelfde neerkomt als wat jij ook zegt "wees blij dat ik zo ben smoekie"

wat dat bukken betreft pff breek me de bek niet open dan is het al hmm kijk toch eens wat een goddelijk lichaam daar staat (ahum ahum met 2 kids en een zwembandje ja) maar ach zolang we er nog om kunnen lachen en het gevoel goed is ben ik er idd blij mee hoor.... :)

4. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hier nog zo'n verhaal.... wij klussen meestal wel heel veel , maar nu let ik inderdaad ook wel op mijn vruchtbare dagen. maar die van mij moet ook om half 7 naar zijn werk en dan rond 6 uur begint het gekriebel... hihi ik reageer meestal niet, maar wij hebben een jong poesje ( 9 maanden is ze nu, genaamd teuntje, ja ja een meisjes kat! )en die begint zodra ie opstaat gelijk te gillen en te mauwen, dus reageerd er toch nog iemand hihihi Liefs

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet niet hoelang jullie inmiddels bezig zijn caithlin???

maarre verspilde moeite is het natuurlijk nooit ;)
    als jullie het voorheen niet zo vaak deden als nu kan ik me de reatie van je vriend wel begrijpen eerlijk gezegd...maar ja anderzijds lees ik hier wel eens verhalen dat de hubsie's zich ineens in whalhalla wanen... ;)

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hihi HEEL kenbaar is dit.. :) inderdaad, die van mij komt er dan ook nog net niet aanrennen, al zijn het je schoenen die je dicht moet doen :(: ;)
    Tja gelukkig dat onze mannen ons nog steeds zooooo "lekker"vinden toch? :D :p

Liefs

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hahaha Lisje is er toch nog iets van vrouwelijk volk wat reageert ;)
    maar ach het ligt er maar net aan hoe laat ik ben gaan slapen of hoe ik geslapen heb, maar meestal blijf ik lekker liggen als hij aan het kriebelen is en gooi ik mijn kokers pas echt open als ie zich gaat aankleden hahaha
    t zou anders zijn als ik een ochtendmens zou zijn maar ja dat ben ik nou eenmaal niet... :D

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zijn onderhand helemaal offtopic aan het gaan hier hahaha wat een openheid in zaken ineens ;) ;) ;) ;)

wel grappig om te lezen allemaal hoor, t lijkt zo net of ze idd allemaal hetzelfde zijn..... :)

9. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Ja inderdaad alle aandacht meestal voor onze Teun s'morgens hihi :) :)
    soms ben ik ook zo gemeen hoor, wilt ie net gaan , komt ie een kus geven en dan begin ik te etteren!! hihi moet je z'n hoofd dan maar eens zie.. mooi he.. ;)
    Tja dat zij zo vroeg uit de veren moeten... kunnen wij natuurlijk niks aan doen.
    Liefs

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zit hier met een smile van oor tot oor achter mijn vierkante bril Lisje,

zo herkenbaar allemaal.....enne wat dat pesten betreft heb ik mijn lesje wel geleerd hoor, dacht pasgeleden (was alweer ffkes geleden dat ik had zitten klooien) ff een beetje kwallen, hij was inmiddels al beneden en was net koffie aan het pakken voor ie weg moest...ff een beetje voor meneer heen draaien en zijn shag op de grond gooien en recht voor zijn neus bukken om het weer op te pakken....hij kwam wel te laat op zijn werk... ;) dus voor ik weer ga lopen etteren bedenk ik me wel 2x...ik kon in ieder geval niet meer terug me bed in want ook voor mij was het inmiddels tijd geworden om deruit te gaan.... :( ;)

11. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ha ha ha echt waar da's ook een mooie aktie... gaaf hoor, die van mij zou daar ook wel in kunnen trappen.. hi hi alleen tja je hebt zelf dus ook niet meer kunnen slapen... ach ja was het vast wel waard :) hihi ik zit hiet op mijn werk in me eentje en lach me echt rot hihi

Liefs

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ach we zijn hier heel makkelijk hoor als ik 's avonds zin heb om gewoon wat eerder naar boven te gaan om lekker op bed tv te kijken is er ook geen hond die erna kraait dus wat dat betreft maakt het ook niks uit, heb meestal gewoon geen zin om overeind te komen of wat dan ook want dan ben ik klaarwakker en kan ik niet meer slapen terwijl als ik half in slaap blijf ik zo weer doordender tot de telefoon gaat (telefoon is onze wekker)

hij ging in ieder geval fluitend naar zijn werk... ;)

enne zo gaat de dag toch lekker snel om... :D

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    ik weet niet of mijne ook sóchtends meeste zin heeft haha want ik ga altijd eerder werken dan hij. Dan ligt ie nog te pitten.

Maar ik heb zo'n boek daar staat in dat als je meer dan 1x per dag doet de kwaliteit achter uit gaat en als het langer zit dan 3 dagen.
    Dus doe je het elke dag is het zaad even sterk dan om de dag.

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je geen kinderwens hebt dan maakt het verder niet uit of het wel of niet slechter zou zijn voor het zaad, destijds deden wij het wel meerdere keren per dag en was ik gelijk de 1e ronde al zwanger,

maar ik kan me er idd wel iets bij voorstellen dat de levendezaadcellen wat minder zullen worden naarmate je(hij) vaker klaarkomt...en dat ze adviseren om het dan om de dag te doen kan ik me ook wel indenken...ze zeggen ook dat het goed is om voor je vruchtbare periode een dag of 4 ervoor (hij weer) niet klaar te komen omdat er dan meer zaadcellen in het sperma zitten

15. Niet meer actief

Nou, dat redt die van mij niet hoor!! Haha, heb het wel eens tegen hem gezegd, maar daar was 'ie het niet mee eens!! :) :)

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahahhaha...ik zit me rot te lachen hier... :)

Ja ik kan er over mee praten, ik heb een vriend die 8 jaar jonger is dan ik... :confused:
    Die zit echt niet stil.... ;)
    Soms mis ik de tijd nog wel eens dat ie zijn ogen opensperde...zo van...wauw heee...dat had ik met ex-vriendin niet....!!!!!
    Hhahahaha...voelde wel goed toen hoor moet ik bekennen... :)
    Gelukkig is ie nog altijd zo gek op me en ik op hem, maar dat prille begin zou ik nog wel eens over willen doen....

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    die van mij ook niet maar dat zijn wel de dingen die "bevordelijk"zijn om in verwachting te geraken... ;)

die van mij raakt al in de stress (bij wijze van spreken) als ik (ja ook ik heb er wel eens last van ) bevangen ben
    van de hitte en ff een dagje vervelende kids heb gehad ik nee zeg terwijl we het toevallig net eens "al"2 dgn niet gedaan hebben hahahaah

dus ik denk ook niet dat ik daarmee aan zou hoeven komen...hoewel hij heb natuurlijk wel veel voor me over ;)

18. Niet meer actief

O ja! Mijn man drinkt ook al geen bier meer omdat dat niet goed is, dus dat doet ie allemaal wel! (niet dat ie alcoholist is ofzo, maar met dat warme weer lust ie in het weekend wel eens wat) Maar dat verhaal van die 4 dagen werd hem teveel ! hahahaha

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou over willen doen is een groot woord, maar het is wel heerlijk om soms aan terug te denken hoe makkelijk je toen dingen deed...hoe vaak toen wel niet het gas uitging als ie thuiskwam is niet meer te tellen of hoe vaak we niet wakker werden op de bank omdat we "erna"heerlijk samen in slaap waren gevallen, heb wat dat betreft toen in ons andere huis net zo als nu de mazzel dat we verder totaal geen inkijk (pottekijkers) hebben...maar terug naar toen nee merk echt wel dat ik toch iets ouder ben geworden hoor als ik nu een avondje doorzak heb ik een dag nodig om bij te komen terwijl we destijds het hele weekend wegwaren.... ;)

nee dan merk je af en toe toch wel eens dat je idd geen 25 meer bent.. ;)

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat kan ik wel begrijpen mo hahaha,

zover zijn we hier nog echt niet gegaan hoor ;) in die zin dat die van mij nog gewoon een potje bier mag pakken maar wel met mate...in het weekend ach hij werkt 6 dgn in de week dus zolang er nog geen reden is waarom ie moet stoppen laat em dan maar lekker van zijn biertje genieten, mischien als we straks langer bezig zijn dan een jaar het weer anders is maar dan zitten we toch al weer in januari en drinkt ie zowieso weer stukken minder dan met het mooie weer.....

Deel Deze Pagina