Hoi Dames Ik vind het vervelend om dit te vragen, maar ik wil het toch weten dus hier komt ie: Hoe lang blijven jullie ongeveer liggen na het klussen ??? Ik heb zelf altijd het gevoel dat het vocht/zaadjes er meteen uit loopt als ik ga staan, daarom blijf ik altijd enige tijd liggen. Maar ik heb geen idee hoelang ik dit het beste kan doen... minuten , halve uren hele uren (hele dagen haha) Wat doen jullie ??? Je mag me ook een bp'tje sturen als je het liever niet algemeen verteld !!! Alvast bedankt.
Ik bleef soms even 10 min liggen met mijn bekken gekanteld en dan nog als ik daarna naar de wc ging liep er nog wat uit. Maar dan zit het meeste op de juiste plek en dat komt er niet meer uit
Hihihihi hier zijn we niet zo mutsig toch meiden? Het onderwerp is vaker uitvoerig besproken! Ik ook blijf 20 minuutjes liggen, maar dan doen we toch wel samen, lekker naknuffelen enzo.
Hmm nooit echt op gelet/bij stilgestaan. Dacht eigenlijk ook altijd dat de beste zwemmers toch al door zijn en dat je niet hoefde te blijven liggen, dus volgens mij ga ik vrij snel recht zitten. En we hebben ondanks dat toch al een kindje.
ik was 25 bij de gyn en daar had ik het gevraagt of het blijven liggen na het klussen ik kreeg het antwoord als je allebei tegelijk klaar komt krijgen de zaadcellen een extra stuwing de baarmoeder in maar blijven liggen was ook goed kussen onder je bekken werkt ook zei hij dus we hopen dat het succes gaat hebben
mijn mannetje moest er wel om lachen hij zie je al met een kussen onder je bekken en ze maar naar binnen lootsen zet er pijltjes bij hihi weet je zeker dat ze goed gaan mannen haha
Ik bleef meestal ook sowieso nog wel een kwartier liggen, liefst vlak voor het naar bed gaan zodat ik helemaal niet meer op hoefde te staan voor de volgende ochtend. Maar de keer dat het raak was ben ik juist helemaal niet blijven liggen maar gelijk opgesprongen en weggelopen (was in het zwembadje achter thuis ) dus ik denk dat het hoe dan ook een lucky shot blijft, hoe lang je ook blijft liggen!
Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit hoor, je kunt het in ieder geval niet voorkomen!!!!! Ik blijf zelf meestal een paar minuten liggen. Susanne
bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet denk dat het opzich wel iets heeft al heb ik er altijd een handdoek naast liggen dus maar ja baat het niet schaat het niet
als het kan blijf ik ook even liggen maar dat kan natuurlijk niet altijd want ja bijv staant in de douche kun je niet gaan liggen.
Ik blijf ook altijd een kwartiertje liggen met een kussen onder mn billen. Ik weet niet of het echt nodig is, daar hoor je verschillende verhalen over. Maar je zal toch net dat ene zaadje dat voor bevruchting bestemd is tegenwerken door op te staan
Nu we bewust bezig zijn met zwanger proberen te worden blijf ik na het vrijen wel even liggen. Normaal rende ik altijd naar het toilet..after.. Maar nu blijf ik liggen op m'n rug en probeer m'n bekken een beetje te kantelen met behulp van een kussen. Of het echt uitmaakt!??? Vorige keer dat ik zwanger raakte (MK) is het ook gebeurt ..niet liggend...en ook niet blijven liggen erna.
Hoi all, Toch schijnt het zo te zijn dat de zaadjes direct na de zaadlozing daar heen gaan waar ze moeten hoor, of het daadwerkelijk nut heeft te blijven liggen...denk het niet... Maar knus en gezellig navrijen is het wel! Liefs,
Ik zou minimaal anderhalf uur blijven liggen... haha, nee hoor, ik blijf ook wel 5 tot 10 minuutjes liggen voor het idee, maar of het echt helpt?? En langer niet hoor, wil dan vaak toch slapen (of klink ik nu als een vent...?)
@Mummy je blijft liggen, maar langer niet want je wilt slapen hahaha Ik lig dan toch al..welliswaar met m'n billen in een vreemdere houding maar toch.. Afgelopen keren viel ik gewoon in die houding in slaap en werd ik een uur later wakker en dacht : Verrek wat lig ik toch vreemd