Een paar meiden gaan in april een maandje stoppen, omdat anders de vermoedelijke bevallingsdatum rond kerst en oud & nieuw is. Doen jullie dit ook?
Nee De wens is erg groot en ik ga geen kans laten schieten omdat de bevallingsdatum rond kerst ligt. Daarbij: een kindje kan gemakkelijk twee weken eerder of later komen... dat betekent dat het ook half december of half januari kan komen... Kortom: ik ben van mening dat je het allemaal toch niet in de hand hebt en ik verlang te veel naar een wondertje om het een maandje los te laten
nee wij gaan gewoon door.. mijn broertje is rond de kerst jarig en vond het altijd helemaal geweldig, een vriendin is op 6 dec jarig en zou niet anders gewild hebben, en een kennis van mn moeder is tijdens de kerst jarig, en die heeft het ook nooooit erg gevonden... mn schoonvader en ex schoonzus zijn 1 januari jarig en die heb ik ook nooit horen klagen.. ik denk dus dat als de kleine niet beter weet als hij/zij rond die dagen jarig zal zijn en er zijn voordelen mee zal doen en zelf vinden wij het ook niet erg... en ik wil ook idd geen enkele kans laten schieten
Wij gaa er ook absoluut geen maand voor stoppen! Het maakt niet uit wanneer een kindje zou komen, als het maar gezond is.
nee ik ga ook niet stoppen. mijn zoontje is tussen sinterklaas en kerst geboren. ik vind dat geen probleem hoor
Nee...eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet helemaal Waarom zou je daarvoor stoppen? Voor ons is zwanger worden zeer welkom, en een kindje is bij ons op welke tijd dan ook in het jaar welkom.
Iedereens eigen keuze, die we moeten respecteren. Maar bij ons is de wens ook te groot om een maand te laten schieten.
ik denk ook dat er voor sommige mensen dan altijd wel iets is waar je voor uit moet kijken.. niet op de verjaardag van die en die en die en die en die niet in de zomervakantie want dan is iedereen weg niet met pasen iet met carnaval enz enz maar inderdaad... de gene die wel stoppen zullen daar anders over denken en als ze dat niet willen willen ze dat niet. hun eigen keuze en gelijk hebben ze!
Nee, wij stoppen uiteraard ook niet. Net als jullie al zeggen de wens is te groot. Stel dat je die maand overslaat en dat het (misschien) wel raak had kunnen zijn.... En een kerstkindje lijkt me ook hartstikke mooi
Wij stoppen ook niet. We zijn pas net begonnen, eerste ronde, maar we willen zeker geen ronde laten schieten. Ik zelf ben op 28 december geboren, maar heb er nooit echt hinder van gehad. Zoals Wendy 2010 al zegt, er is altijd wel wat het hele jaar door. Het maakt ons in ieder geval niets uit, maar ieder zijn/haar eigen keuze natuurlijk!
Nee ik zou nooit stoppen omdat het kindje dan in een feestmaand zou komen. Maar als je vind dat je dat moet doen is het ieders eigen keus dat respecteer ik. Maar voor mezelf is het geen optie om te stoppen voor een maand de gedachte dat het raak zou kunnen zijn geweest in die maand is voor mij een gemiste kans en dat zou ik mezelf nooit vergeven als het misschien daarna niet meer zou lukken om wat voor rede dan ook. Dit is mijn mening en er zullen wel een heleboel meiden zijn die wel stoppen omdat ze daar een hele goede rede voor hebben.
Ik stop ook zeker niet hoor.. Hier een grote familie en elke maand veel verjaardagen.. Dan de feestdagen er nog bij... Geen reden om een maandje over te slaan, want dan blijven we elke maand overslaan
Nee ik ook niet hoor.... Eerst maar eens zwanger worden dan kijken we wel verder na de waarschijnlijke bevallingsdatum...
ja idd... moet wel zeggen dat zodra we weten of denken zwanger te zijn (denk het nu dus heb al gekeken) wel gelijk gaan kijken wanneer het dan ongeveer zou komen maar dat is gewoon omdat ik het wil weten.. niet omdat er dagen zijn dat het van ons niet 'mag' ...