hoi, wie kan mij wat verder op weg helpen... gebruik voor het eerst ovulatietesten heb een onregelmatige cyclus, heb gisteravond voor het eerst getest en 2 streepjes even dik, geklust natuurlijk maar is het nu slim om vanavond weer te klussen of morgenavond, heb net getest en nog 2 streepjes? wie heeft er tips? liefs
hoi meid het beste is om de dag klussen maar je mag ook best vanavond nog een keer hoor hihi hoe vaker hoe meer kansen succes en veel klusplezier
caruli bedankt voor je antwoord ze zeggen toch dat de kwaliteit van het zaad minder word als je het iedere dag doet en wanneer mij ei springt weet ik natuurlijk niet dus als dat vanavond is mis ik hem dan niet als we gisteravond hebben geklust? liefs
De verhalen zijn verschillend, ik heb ook wel eens gelezen dat het geen kwaad kan en juist goed is om in je vruchtbare periode elke dag te klussen. Raadzaam is 3 keer per week...dus dan toch om de dag....
Natasja heeft hier een stukje over geplaatst...we vrijen al jaren verkeerd. Heb je een week voor de vruchtbare dagen gemeenschap, dan kun je de week daarop zwanger worden. Gezond sperma kan namelijk wel een week lang in je baarmoedermond blijven leven, wachtend op de eisprong. En niet 24 of 48 uur zoals veel mensen denken. Het komt zelfs voor dat sperma tien tot veertien dagen kan blijven leven, maar dit zijn uitzonderingsgevallen. Een eicel daarentegen gaat bijna meteen dood. Deze kan hooguit twaalf uur blijven leven. Veel paren denken dat sperma kort kan blijven leven en ze precies op het goede moment moeten vrijen. Vlak voor die eisprong dus. Dat blijkt helemaal niet nodig. Te Velde: "Wat ik vaak zie, is dat mannen hun zaad dagenlang opsparen om op dat ene goede moment voor een krachtige zaadlozing te zorgen. Want dan zou het zaad sterker zijn. Maar het is beter om, als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, de week vanaf de achtste dag van je cyclus elke dag gemeenschap te hebben. Bij de meeste stellen is dat echter onhaalbaar, logisch ook. Daarom adviseer ik mensen altijd om te proberen om twee tot drie keer in die vruchtbare week seks te hebben. Daarmee heb je een grote kans om zwanger te raken. Nog beter is natuurlijk om elke week twee tot drie keer te vrijen. Met name wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, want dan kan die vruchtbare periode in een heel ander moment zitten." Om het hele verhaal te lezen moet je effe dit lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/about3646.html
hoeveel dagen kan een test positief zijn? je mag toch alleen s'ochtends niet testen verder heel de dag toch?
Ik zou vandaag en morgen ook gewoon je mannetje verleiden! Je test kan een paar dagen positief zijn. Sommigen hebben maar 1 positeive test, andere meerdere.