snap er niets meer van!

Discussion in 'Zwanger worden' started by mientje, Nov 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mientje

mientje Lid

Nov 3, 2006
    6
    0
    0
    duitsland
    Hallo allemaal

Wij willen graag zwanger worden, maar!
    Ik ben afgelopen zaterdag (28 Okt.)gestopt met de pil. (midden in de strip, moet geen probleem zijn, toch?). En 16 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie met de pil.
    Dus eigenlijk zou 30 oktober mijn eisprong zijn. Rond die dagen hebben we ook heerlijke sex gehad. Niet eens met de gedachte het moet gelijk raak zijn.

Normaal gesproken word je toch op de normale datum ongesteld dat je de laatste keer ongesteld was ook al ben je gestopt met de pil of niet?.
    Want vandaag (3nov) ben ik ongesteld geworden ( nou ja er komen wat druppeltjes uit). Hoe moet ik dat nu gaan zien. is mijn lichaam nu hersteld van de pil, Of is dat normaal dat je na een week alweer ongesteld word.
    Ik snap er niets meer van.
    Wie snapt er wat van?

VROLIJKE GROETJES
    ANISJA

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mientje, je bent halverwege de strip gestopt met de pil. Dan is er helemaal geen referentiekader. Je zal dus eerst is onttrekkingsbloeding (de ongi die je hebt als je de pil slikt) moeten afwachten voordat de cyclus zichzelf gaat regelen. Daarna kan het zijn dat je maanden moet ontpillen. Schrik niet, ik heb dat zelf niet gehad ookal slikte ik 16 jaar de pil, maar veel meiden hier hebben dat wel. De bloeding die je nu hebt is je onttrekkingsbloeding, je moet het zo zien dat met de pil, stop je als het ware je hele natuurlijk cyclus, die moet nu eerst op gang komen.

3. Niet meer actief

jij bent gewoon aan eht ontpillen!
    ik ben een half jaar niet ongi geweest toen ik was gestopt met de pil.
    en ben inmiddels al 11 maanden bezig voor een kindje maar ook nog steeds niet regelmatig ongi.
    Dua bij jou kan dit ook ontpillen zijn, reken er maar op dat je cyclus zich helemaal even moet aanpasssen aan het feit dat er geen pil meer in je lichaam komt en kunnen er dus rare dingen in je lichaam gebeuren...

Ben je ook al wel aan de foliumzuur ? ;)

Succes meid en hopelijk ben je gauw zwanger!

Kus Swiggy ;)

4. mientje

mientje Lid

Nov 3, 2006
    6
    0
    0
    duitsland
    Badankt voor alle antwoorden.
    Maar ik ben dus niet ongesteld geworden, Het was gewoon een dagje licht bruin, waardoor ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar niet dus.

Ik heb al 3 zwangerschappen achter dus rug, en alle drie waren ze meteen raak, binnen anderhalve maand. Maar kan me niet herrinneren of ik iets bruins vooraf heb gehad. Raar. En ik werd toen wel gelijk ongesteld.
    Niet gelijk denken ik heb 3 kinderen. Ik heb maar 1 dochter rond lopen. (de 2de zwangerschap was een miskraam met 16 weken)

Maar wat is dat bruine nu weer geweest?

groetjes anisja

5. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hoi

ik ben eind mei gestopt met de pil en nog steeds ben ik niet regelmatig ongesteld!

en dat bruinverlies heb ik ook gehad.21 oktober begon dat en 10 dagen later werd ik pas ongesteld(helder rood bloed)

xxxx danielle

Share This Page