Hallo, Ik ben bang dat de er aan komen. Vandaag lichtjes bruin/roze slijm verlies gehad. Een teken van de Of een innesteling? Wie weet, och ja en anders gaan we naar ronde 4 vol goede moed. Wanneer gaat je cyclus eigenlijk in, met bruin of rood slijm/bloed verlies? Ik tel altijd vanaf de dag dat ik "rood" bloed heb. Groetjes Angele
Ik tel ook vanaf de dag dat ik echt rood bloedverlies heb. En die hou ik dan consequent aan als eerste dag. Dat is wel belangrijk. Niet de ene keer een ander type bloeding aannemen als eerste dag, dan de andere maand. Dan klopt je cylclustelling niet meer.
Hoi Angele, Ik moet ook nog 6 dagen wachten, maar had net als jij vandaag al een klein beetje bloed bij het afvegen, bij mij was het alleen licht rood (zonder bruin). Nou ja afwachten maar! Ik ga voor ons allebei hard duimen!
het zou een innestelings bloeding kunnen zijn of idd aanduiding van aankomende duivels het kan allebei das het moeilijke he ik duim voor jullie dat de duivels wegblijven!
Hoi, Ik hoop dat het innestelingsbloed is, maar ik ben er bang voor. Ik zeg maar zo, ik ga uit van het negatieve dat valt het altijd mee. Groetjes Angele
nou ik vind 6 dagen voor NOD wel erg vroeg voor een ongie... en misschien net op de grens voor innesteling... het kan dus echt 2 kanten op! ben benieuwd!
Hoi ik sluit me bij Kimkivits aan zou kunnen he. Afwachten maar is de enige mogelijkheid vrees ik! ik duim voor je jennie72
6 dagen is erg vroeg ja, ik had deze keer zondags een flinke roze veeg en dacht ook dat ik te vroeg ongesteld werd en donderdags bleek ik toch zwanger, zat maar 4 dagen tussen! Spannend!
Hoi, Dat had ik vanmiddag inderdaad, ik ging plassen en met afvegen had ik slijm met de kleuren lichtbuin en lichtroze, sorry, en als ik nu moet plassen, is er niets meer, heel erg raar. Och ja, we wachten het maar even af. Groetjes Angele
Om eerlijk te zijn heb ik elke maand in de week voor mijn NOD eenmalig een plupje met roze/bruin slijm. Dat is het dan en dan weer een paar dagen niet totdat het echt losbarst...
Hoi Angele, Ik heb net bij de cyclus calculator gekeken, en als ik zoals alle 5 maanden hiervoor, weer een cyclus van 26 dagen heb, zou er vandaag idd een innestellingsbloeding kunnen plaats vinden. Check het anders ook even. Het is natuurlijk altijd koffiedik kijken, maar het kan dus weldegelijk dat je 6 dagen voor je NOD een innesteling hebt. Maar zoals altijd zullen we moeten afwachten!
Hoi Anita, Weet je wat het is, ik heb een heel onregelmatige cyclus, dus ik weet niet waar ik vanuit moet gaan, ik heb rond 24 oktober mijn ei gehad, positieve testen. Ik heb gelezen dat een innesteling tussen 8 en 10 dagen na je eisprong kan plaats vinden. Even tellen.......oeps dat is dan rond 01 november, vandaag. Toch maar rustig even afwachten denk ik. Groetjes Angele
Ik vind et ook wel erg vroeg voor de voortekenen van je ongie hoor! Zelf zit ik ook 6 dagen voor mn NOD, gelukkig is er bij mij nog niets te bespeuren, alleen witte afscheiding. Ik heb vaak op mn laatste dag bruine afscheiding.... Hoe dan ook: Succes meiden ! Mona
Hallo, Anita jij ook succes deze week. Mona, voor jou wordt het dan ook spannend, we zitten allemaal op 6 dagen voor de NOD. Spannend! Groetjes Angele