Ik vraag me even af hoe lang je kan blijven navloeien van een vmk. Als ik de test moet geloven dan heb ik afgelopen vrijdag een vroege miskraam gehad. Ook gezien de hoeveelheid en de pijn die mn menstruatie deed geloof ik er echt in dat ik een miskraam gehad heb. Het is niet anders, maar ik vloei nu nog steeds. Niet heel erg veel maar toch wel de heledag door. Het druppelt soms oudbloed en soms weer helder bloed..........(sorry voor de details) Ik zit nu al op dag 7 en ik vind dit heel erg lang. Kan dit? Ik hoop dat jullie hier iets zinnigs over kunnen zeggen
He Sloppy, Wat jammer dat het is misgegaan Ik heb na de bevalling van mijn zoontje 9maart 2009) een vrij korte menstruatie, maar afgelopen maanden 2 x vmk gehad en toen inderdaad ook wat langer gevloeid, dus ja, dat kan. ik hoop dat het komende ronde gewoon weer raak is voor jullie en dat je niet weer de mmm in hoeft.
Bedankt voor je reactie. Ik had de vraag ook gesteld aan de VK en die zei dat 7dgn heel normaal was voor een vmk. Het is nu al weer een stuk minder dus het zal wel bijna over zijn.