Ha allemaal, Mijn zwager en schoonzus hebben verteld dat ze volgend jaar juni gaan trouwen. Erg leuk nieuws natuurlijk maar wij hadden juist besloten dat wij erg graag willen proberen een kindje te krijgen! Nu zitten wij in dilemma, enerzijds vind ik het niet aardig als wij net voor/na hun trouwen bevallen van ons 1e kindje en wil ik dus wachten met het stoppen met de pil tot november. Aan de andere kant hebben wij onze wens al langer uit moeten stellen en nu willen wij er wel erg graag voor gaan en is het maar afwachten hoe snel we zwanger mogen worden. Wat zouden jullie doen?? Gewoon gaan proberen of wachten tot november (als het dan gelijk raak is wordt ons kindje pas na de bruiloft geboren) Dank voor jullie reacties!
MilanFleur, ik zou je willen adviseren je kinderwens niet uit te stellen voor een ander. Gewoon beginnen, straks duurt het misschien wel heel lang en sla je jezelf voor de kop dat je gewacht hebt. En dan heb je wel weer een andere reden om te wachten. Daarnaast zie ik het probleem niet dat jullie een eerste kind verwachten rond hun bruiloft?
Deelight: het probleem is dat wij er dan misschien niet bij kunnen zijn. Daarnaast kunnen ze het echt niet waarderen als de aandacht naar ons kindje uit gaat ipv naar hun bruiloft.
Dan hebben hun lekker pech! Niet je wens op zij zetten voor een trouwerij! Wie weet duurt het ook wel lang voor je zwanger bentdan kun je jezelf wel voor de kop slaan dat je niet eerder begonnen bent
Dit topic is inderdaad dubbel geplaatst. Deze sluit ik. Je andere topic (http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/283002-zwanger-worden-uitstellen-ivm-bruiloft-zwager-schoonzus.html) laat ik open. Lotte