De innesteling... wie doet iets om het te bevorderen of heeft er iets van gemerkt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door denise23, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoi hoi,

vraagje: volgens de calculator op zp zou ik morgen mijn evt innesteling hebben..
    ik was er benieuwd naar of er meiden zijn die nog bepaalde dingen hebben gedaan om de innesteling te bevorderen of dat er iemand is die er ooit wat van gemerkt of gevoeld heeft?
    ik weet dat het een teken kan zijn als je een druppeltje bloed of roze slijm verliest, maar was benieuwd of er ook nog andere tekenen zijn..
    ikzelf ben altijd bang op om de innestelingsdag een strakke broek te dragen... zit waarschijnlijk gewoon tussen mn oren maar ik ben dan bang dat het daardoor evt zou mislukken!
    ben benieuwd naar jullie reacties!

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Spannende tijd voor je! Maar het zit idd tussen je oren (geen strakke broeken aantrekken).:) Maar dat geeft niet, als jij daardoor denkt een betere kans te hebben moet je dat vooral niet doen.
    Ik heb nooit een teken gehad overigens, geen druppel bloed verloren oid, ook geen krampen.
    Ik hoop dat je snel positief mag testen. Ben je al lang bezig voor een kindje?

3. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zit ook rond mijn innesteling nu. Ik slik tarwekiemolie, zou de innesteling bevorderen. En ik ga even niet hardlopen (ben bang dat het dan los schut). Zit denk ik ook tussen de oren.

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    nu 5 maanden... bij mijn dochtertje was ik binnen 3 mnd zwanger, dus nu duurt elke maand te lang eigenlijk...
    ach, meer dan afwachten kunnen we toch niet maar het blijft spannend! heeeeeel spannend!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haha, dat zit idd tussen de oren. Bij mij zou je zelfs denken dat hardlopen helpt :D

Bij mijn eerste zwangerschap had ik achteraf op de dag van de innesteling een lange training gelopen (echt een pittige, bijna 20 km). Ik dacht toen ook, dat wordt 'm vast niet deze maand.

Bij mijn tweede sloegen we die maand eigenlijk over, wist ik ook niet wanneer er innesteling zou zijn, maar ook bij deze is dat achteraf in een periode geweest dat ik veel getraind heb.

Daarnaast: zo'n calculator zegt misschien een dag uitgaande van een gemiddelde van zoveel dagen na ei innesteling, maar dat weet je echt niet 100% zeker. Het kan ook eerder of later zijn.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Elke maand is teveel he als je zo graag iets wilt. Het zal nog steeds supersnel zijn mocht het deze maand raak zijn, maar ik kan me voorstellen dat het nu lang duurt voor je gevoel.
    Ik duim voor je dat het deze maand raak is!

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ja dat klopt, elke maand is er inderdaad 1 teveel! ik besef me ook wel dat het dan alsnog snel zou zijn, maar omdat het bij de 1e ook zo snel raak was lijkt het nu een eeuwigheid te duren!

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hihi strakke broeken of hardlopen.. nou als het een bevrucht eitje is, en het is een goed bevruchteitje, zonder rare afwijkingen enz, dan nesteld het zich wel hoor...

Ik heb niet echt wat gehad rond de innesteling.. misschien wat steken en pijnlijke boobs, maar geen zichtbare tekenen.. succe smeiden!

En wat wachten betreft, is niet leuk, maar der zijn meiden die al jaren wachten...

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Het enige waar ik last van heb is na de eisprong pijnlijke borsten. Verder voel ik nooit iets... Vind het niet heel erg. Anders ga ik me zo focussen op die symptomen en doe ik allerlei speculaties.
    Als een eitje innesteld kan er niks gebeuren.
    Je kunt gewoon rennen, spingen, vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan hihi.

10. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    haha ja ok, denk dat t allemaal gewoon tussen iedereen zn oren zit, maarja.. je moet maar ergens in geloven...

11. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als jij je er prettig bij voelt, heeft dat natuurlijk ook effect op je stress-level... denk ik! Dus gewoon doet wat je prettig vindt :)

Ik las op amerikaanse websites dat eventueel nog kan helpen:
    - elke dag een glaasje granaatappelsap en/of ananassap.
    - voeten en onderbuik warm houden. niet te heet!
    - Omega 3

Maarja kan ook allemaal flauwekul zijn hoor ;) Is natuurlijk sowieso erg gezond dus baat het niet dan schaadt het niet...

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik had op dag 21 wat roze slijm verlies. Dat is het enige wat ik heb gemerkt, en ik was heel emotioneel en snel geirriteerd, maar dat kan ook komen door de decapeptyl die ik gebruikte. Ik heb niets gedaan om de innesteling te bevorderen omdat ik bezig was met ivf/icsi. Op het nippertje dus nog zelf zwanger geraakt. Wel slik ik ook al zwangerschapsvitaminen. Dat is denk ik het belangrijkste wat je nu kunt doen.

13. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi,
    Ik betwijfel de nauwkeurigheid van de datum die zp geeft. Die zegt dat de innesteling 5 dagen na de eisprong is. Dat is meestal niet zo. Lees dit maar eens (wetenschappelijk onderzoek): Implantation Timing | BabyMed.com
    Ik voelde vanaf 9 dpo menstruatieachtige krampen. Dacht dus ongesteld te worden, maar ik denk dat het innesteling geweest is.
    Ik denk niet dat een strakke spijkerbroek of hardlopen veel verhinderd daarin. We hebben het over een eicel die voor het blote oog niet zichtbaar is. Dan kun je ook niet meer hoesten, niezen, (trap op) rennen, lachen, etcetera... Je weet toch niet precies wanneer het is...
    Ze hebben trouwens ook een artikeltje over wat innesteling kan voorkomen (niet zo veel dus :)): Implantation - What Can Prevent It From Happening? | BabyMed.com

14. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had 6 dgn na eisprong de hele dag last van mn maag. heel raar. een soort steken om de paar minuten, heel raar. vanaf die dag wel symptomen gekregen...
    ik lees wel vaker dat sommigen een soort buikgriep hebben...toeval??
    het staat toch allemaal in verbinding met elkaar.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En hoeveel dpo ben je nu tresje?

Deel Deze Pagina