De hele ochtend ben ik er alweer mee bezig. Ik schrijf het even van me af. Fijn dat z'on forum er is. Ik zit nu in mijn 12e ronde, maar zijn al ruim een jaar bezig voor een 4e kindje. Ik ben erg blij met wat ik heb, begrijp me niet verkeerd, maar de wens voor een 4e is nog erg groot. Mijn sycli is onregelmatig. Varierend van 26 dagen tot 48. De 48 is maar 1 keer voorgekomen, normaal zit ik altijd rond de 35. Deze ronde is alleen wel heel erg raar. Hij is gestart op maandag 22 oktober. Donderdag 8 november (dag 18) een druppeltje bloed. En op dag 20 ook een druppeltje bloed met buikpijn. Ik dacht yes een innesteling. Vervolgens op 17 november en op 24 november een test gedaan, maar helaas negatief. Maar ook geen menstruatie of bloed meer te zien. Ik had iedere ochtend last van misselijkheid en moest spugen. Mijn liezen en mijn onderrug deden zeer. Alle symptomen had ik, het kon niet missen. Dus afgelopen zaterdag op 1 december een test gedaan, maar ook deze was negatief. Toen dacht ik ik zal eens een ovulatietest doen en toen brak mijn klomp. Deze was knal positief. Op dag 41 een knal ovutest. Vervolgens op dag 42 ook een knalovutest. Toen waren ze op, weet dus niet of ik afgelopen dagen ook positief had kunnen testen. Natuurlijk hebben we op zaterdag geklust, maar verder niet meer. Ben zo vreselijk moe dat ik al vroeg naar bed ga. Vandaag dus alweer dag 45 als dit echt mijn eisprong was zou ik dus deze ronde op 55 zitten, jeetje dat is lang. Ik gebruik al van allerhande pilletjes, maar die werken dus bij niet. Maar goed ik hoop en hoop en hoop dat het een keertje goed komt. X lies
Welke ovutesten gebruik je? Heb je nog eens een zwangerschapstest gedaan want sommige ovulatietesten reageren ook op HCG!
ik gebruik die van sensitest, altijd al gebruikt. Heb nog een zwangerschapstest liggen deze is voor volgende week als ik op dag 55 ben aangekomen.