De andere dagen doen we het gewoon als we zin hebben, maar als het er een dagje niet van komt kan dat ook. Maar rond de eisprong zorgen we dat we die dagen bewust niet overslaan.
wij proberen het tot net na mn eisprong ongeveer om de dag te doen. Maar wel alleen als we zin hebben of kunnen maken natuurlijk. Moet ook zeggen dat mn libido na mn eisprong ongeveer verdwijnt :S echt raar, is me nooit zo erg opgevallen. Maar nu ik op mn eisprong let valt het me wel op en het is echt niet omdat het dan toch niet veel zin meer heeft (ik doe geen ovulatietesten en voel mn ei niet, dus het is een beetje op de gok)
Haha ja dat vroeg ik me nou ook altijd af! Maar wij hebben gewoon sex wanneer we zin hebben hoor alleen als je rond je eisprong zit denk je er toch wel aan om het keertje extra te doen maargoed vind ik helemaal geen straf hihi
Hoi allemaal, Wij klussen vanaf het moment dat de rode duivels weg zijn om de 2 dagen,rond de eisprong elke dag. en na de eisprong nog 2 dagen. Ik gebruik ovu testen van clear bleu dus dan weet je wanneer je eisprong eraan zit te komen. Mijn man heeft helaas een laag libido . Kom ik helaas niet veel tegen hier. Maar hij doet wel zijn best. we hebben in April 2011 de pil weggegooid. groetjes Jane
Hier een Meneer die nog niet alleen in 't eigen bedje wil slapen (wel in 't eigen bedje maar er moet iemand naast zijn handje vasthouden tot hij slaapt), dus het is wat moeilijk om ook aan "Ons"-tijd toe te komen. Ik probeer het wel te plannen de maanden dat er geen reden is om over te slaan dus. Grote Meneer heeft opdracht gekregen zichzelf regelmatig te behelpen zodat de kwaliteit op peil blijft.
Mijn man heeft ook een laag libido. Daar hoor je altijd zo weinig over he? Ook hij doet zijn best hoor! Vind het vaak wel moeilijk omdat ik daar ook onzeker over kan worden.... We gebruiken ovutesten omdat ik door ziekte niet op temp of slijm af kan gaan.