geen eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by dagmar1974, Dec 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik moet tempen van de dok. ik doe het nu al trouw deze maand elke dag... tot dusver geen stijging... maar kan nog deze maand gezien mijn banner (die heb ik gezet op cyclus van 31 dagen maar mijn langste is 34 geweest.
    maar in de afgelopen maanden heb ik weleens vaker af en toe getempt maar ik zat eigenlijk altijd op deze temp waar ik nu op zit.. de hele cyclus door..

nou is mijn vraag... ik dacht altijd dat je als je ongesteld word je een eisprong gehad moet hebben maar dat schijnt niet zo te zijn..
    maar ik heb nu en de vorige maand wel omstreeks deze dagen meer slijm en het veranderd ook telkens van structuur... paar dagen geleden was het heel erg waterig en nu is het beetje witte afscheiding...

is dat dan toch mijn ei? kan het zijn dat mijn temp gewoon niet stijgt?

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoi Dagmar,

Ik heb deze vraag ook een keer aan de verloskundige gesteld en zij gaf als antwoord dat je inderdaad een eisprong kan hebben zonder verhoging van je temperatuur. Gebruik je ovulatietesten? Misschien een idee..

3. est

est Actief lid

Nov 22, 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    ik temp niet dus weet niet hoe het daarmee zit, maar ik had wel ook altijd vruchtbaar slijmvlies zo halverwege mijn cyclus.. Ondanks dat zijn we er later achter gekomen dat ik geen eisprong heb.. Ik word wel ongesteld (als je die 3 à 4 dagen licht bloedverlies zo kan noemen).. Hoe lang moet je van de dokter temperaturen? Zou er zo snel mogelijk mee naar de gyn gaan zodat die kunnen onderzoeken of je een eisprong hebt ja of nee..

Succes!

4. in het ziekenhuis kan je bloed laten prikken en dan kunnen ze daaruit opmaken of je een eisprong heb.
    prikken in bijv week 1 en week 3.

Share This Page