Hier waren ze 1.5 jaar met de riolering, bestrating en asfaltering bezig van de hele buurt.... Enorme herrie en de slaapkamer van mijn zoontje ligt aan de straatkant. Hij heeft door alles heen geslapen Zelfs het openbreken van het oude asfalt en nu met opruimen word ik wakker als ze de stenen in de vrachtwagen gooien, maar hij slaapt er gewoon doorheen. Ik denk ook echt dat jij je meer drukt maakt om je baby....en daar komt bij dat er de eerste weken toch weinig van slapen terecht komt
Hier hadden we trouwens geen vaste rusttijd in de kraamweek, dat wisselde per dag. Hier stond de schilder op de stoep in de kraamweek; we hadden dat mooi voor de bevalling gepland, en toen kwam dochter even 4 weken eerder Schilder heeft flink lopen schuren etc; ging echt prima Dus wacht gewoon af, komt echt wel goed!
Dank jullie wel allemaal voor de ervaringen en adviezen! Ik weet wat me te doen staat nu. Ik merk wel dat er dingen anders zijn opgevat dan ik het bedoelde. Ik ben meer bang voor mijn eigen rust in de kraamweek dan die van de baby. Die slaapt waarschijnlijk overal heerlijk doorheen! En dat het te zot voor woorden zou zijn om hier over te klagen, tja.. Een gevoel kan je nou eenmaal niet uitzetten. Ik vind het ook erg jammer dat we geen planning weten omdat wij dit zelf namelijk wel doorgeven als we iets gaan doen in huis wat veel lawaai maakt. Agja ik ga jullie tips echt van harte nemen en ik ga bij mezelf tot een oplossing komen. Heel erg bedankt dames!
Ik snap je wel hoor..je wilt gewoon rust. Ik kan me dan ook voorstellen dat je graag wilt weten hoe lang dit nog gaat duren. Je gaf aan dat het leuke buren zijn van jullie leeftijd. Nodig ze gewoon lekker uit voor een bakki en dan kun je gewoon vragen wat de planning is voor de komende weken. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent en ik denk dat het ook wat irritatie bij je weghaalt.
Ik vind dit laatste van kop koffie doen een goeie tip. dan kan je inderdaad even vragen naar de plannen dat is echt heel normaal hoor (onze buren geven altijd uit zichzelf aan dat er een klus aan komt eb hoelang die gaat duren) Je kan er een beetje verontschuldigend (en op charmante wijze) bij zeggen dat je nu je over dat soort dingen sneller druk maakt succes!