Ik ga deze week met een aantal vriendinnen naar de sauna maar weet nog niet zo goed of ik wel echt de sauna in ga omdat we driftig aan het proberen zijn zwanger te worden! Op het moment van het saunabezoek weet ik nog niet of het deze maand raak is. Ik heb gelezen dat het beter is de eerste 14 weken niet naar de sauna te gaan. Ik wil mijn vriendinnen liever niet inlichten over het feit dat we bezig zijn maar welke smoes moet ik nu verzinnen om niet in de sauna te gaan! Zemmen en bubbelen kan toch geloof ik geen kwaad?
Het probleem is dat ik wel graag mee wil, alleen niet in de sauna. Gelukkig zijn er nog vele andere dingen daar dus ik zal me niet vervelen, het gaat puur om de hitte van de sauna! Maar wat moet ik hier nu van maken!!!
Toevallig ben je de dag ervoor erg duizelig geweest en had je flauwte aanvallen...gezien dat feit wil je het liefst ff de hitte en de hete stoom vermijden....Wedden dat ze dat snappen?? Succes ermee meis!
Je hebt al wat hoofdpijn en van die hitte wordt het alleen maar erger. En even ontspannen in het bubbelbad zal je daarom goed doen. Hebje daar wat aan?
Ik vind de tips al prima die je hierboven hebt gehad! Zwemmen en bubbelen mag, maar niet in te heet (niet heel veel warmer dan lichaamstemperatuur) water!!
Als je al vaker in de sauna komt is het geen probleem hoor (maar daar bedoel ik wel echt regelmatig mee)! Tenzij je duizelig wordt of kortademig, dan zou ik stoppen! En anders zeg je gewoon dat je, je niet zo heel erg lekker voelt om in de hitte te zitten! Ik persoonlijk zou nog eerder afzeggen, dan wel mee te gaan en te gaan zitten liegen dat je, je niet lekker voelt terwijl je wel en alleen maar zwemmen en bubbelen vind ik zelf nou niet zo interessant genoeg om naar een sauna te gaan! Je gaat naar een sauna om te zweten toch hihi! Nee, als je het mij vraagt zou ik gewoon afzeggen en dan maar liegen dat je, je niet lekker voelt!!!
Welke smoes je ook bedenkt, ik denk dat ze je door hebben. Als je anders altijd graag in de sauna gaat en nu niet, reden genoeg voor alarmbellen. Ik zou dus helemaal afzeggen.
Lieve meiden, Bedankt voor jullie berichtjes! Als mijn temperatuur niet gaat stijgen dan ga ik maar wel gewoon, ik heb nl het idee dat ik deze maand geen eitje heb gehad (zie temp kaartje). Dan maakt het natuurlijk ook niet uit Zo ja dan verzin ik wel een smoesje........ Ik ben zoiezo al nooit zo van de sauna's dus dat komt wel goed!!