al 2 van deze ovu testen vandaag, wat zeggen jullie, klustijd?? mijn temp is ook gestegen van 36.5 (gemiddeld) naar 36.8 vanmorgen. maar dit heb ik 3 dagen geleden ook gehad alleen toen was de temp de dag erna weer 36.4
Vind deze duidelijk! Klustijd Qua temperatuur, zodra je drie dagen achter elkaar verhoging hebt, dan kan je pas zien dat je eisprong geweest is .. Temperatuur stijgt ook wel eens door andere omstandigheden. Ik zeg go for it
Dankjewel meiden! De temp was vanmorgen weer gezakt na 36.3 echt raar omdat ik bij andere het zie oplopen of constant
Go for it! Mijn testen worden nooit knal en van andere dames ook niet en ik ken er al redelijk wat die toch zwanger zijn. Ik klus al bij een lichte streep, maar veel plezier!
Lynetje, je temp zakt op de dag van de ovulatie...dan is ie laag (dus waarschijnlijk vandaag of morge je ei) en daarna stijgt ie weer...heb je 3dgn een stijging dan weet je zeker dat je ei geweest is... Ik zou zeggen als je hubby thuis is, verleiden en klussen met die hap
we hebben gisteren ook geklust, vandaag moet ik werken tot 23.00 maar aangezien ik vandaag weer zo'n knaltest heb gehad zal ik hem nog wel een keertje verleiden ( o wat eeg! hahaha!!)