Hoi dames Hier sinds januari minder gaan werken ivm gezondheid. Werk nu 24 uur. In de ouderenzorg Mijn vraag is wat doen jullie als hobby of om te ontspannen sinds wij Met kinderen bezig zijn kan ik me slecht ontspannen
Ik vang oude cavia's op, hou daar een simpele site van bij, en ik ben weer een beetje aan het scrappen af en toe.
je bent wel op dreef vandaag he Ik bak taarten ... voor anderen ook, maar vooral als uit de hand gelopen hobby. Momenteel niet, want een gedecoreerde taart maken kost veel tijd en inspanning, en mijn rug en baarmoeder beginnen te klagen als ik te lang moet staan. Dus helaas hou ik het nu bij af en toe een neptaartje. Volgend jaar weer ... eerst de kleine
Schilderen, mozaieken, interneten, tv kijken, hardlopen ( wordt ik helemaal rustig van) Ik heb zelf nog en site doe ik bij hou.
sporten. Als dochter op bed ligt, neem ik mijn sporttas en ga even naar de fitness. Doet me heel goed!
Ik deed vrijwilligerswerk maar het begint zo langzamerhand echt onplezierig te worden vanwege de werksfeer die er hangt, dus ik denk erover na om ermee op te houden of het in ieder geval op een heel laag pitje te zetten. Voor de rest een beetje in de tuin klieren, althans, dat probeer ik! Forummen, internetten, shoppen, muziek luisteren en het huis opruimen en dat soort dingen. Lezen is ook nog steeds een favoriet of films kijken, koken/bakken, zwangerschapscursussen etc. De ideale hobby heb ik nog niet gevonden, dus ik doe van alles wat.
ik struin ook iedere dag fb en mp af op zoek naar leuke rommeltjes voor in de tuin of in huis, ook een hobby onderhand
sporten (vooral hardlopen) wandelen, computeren (maak ook websites, webshops e.d.) forummen natuurlijk.. met vriendinnen kletsen, freubelen / bakken in de keuken, mijn diertjes, ik heb veel te weinig tijd en veel te veel wat ik wil doen LOL!
Zingen. Ik zing elke donderdag alle spanning van me af bij een repetitie van ons gospelkoor, heerlijk.
Laat ik nou net een topic als deze willen openen omdat ik me afvraag of er meer mensen zijn die net als ik een oubollige hobby hebben... ik borduur heel graag en ben nu bezig met mijn 5e project!
Knutselen! Heerlijk! Ik knutsel met van alles. Ik haak, naai, brei, zagen, timmeren. Als ik iets zie dat ik leuk vind denk ik; dat kan ik zelf ook maken! En dan ga ik de spullen halen en ga ik aan de slag. Ben nu met schilderijtjes bezig van knopen. Dus in elk schilderijtje komt een letter van haar naam. Erg leuk om te doen. Het volgende project word een bureautje met een opklap blad waarin ze papier/potloden e.d. kan inleggen. (ze is pas 8 maanden dus ik heb nog de tijd!) haha
Oh, nee hoor. Ik borduur ook (met tussenpozen), liefst grote projecten. Kan ik zomaar een jaar of 3 mee bezig zijn. Ik vind dat gepriegel op de vierkante centimeter gewoon ontspannend. Manlief snapt er ook niets van ... die noemt alles breien.
Fotograveren, sporten, vrijwilligers werk, knutselen. Shoppen, koopjes jagen. Films, en af en toe een goed boek.
Ik maak graag digitale scrapboeken (met photoshop). Verder vind ik creatief zijn sowieso leuk. Zou nog wel eens willen leren haken, maar nog niet aan toegekomen Zie af en toe zulke leuke werkjes voorbij komen. Hele dekens en zo! Lijkt me ook erg leuk om te doen.
Haha ik ga zaterdag een cursusdag haken volgen. Ik heb niet echt hobbies en weet ook niet echt wat ik leuk vind, hou wel van lezen maar op het moment niet echt de concentratie voor. Dus ik begin maar met haken, wie weet is het wat. Maar ik blijf meelezen voor meer goede ideeën ^^!
Oh, lijkt me ook wel leuk, zo'n cursusdag! Heb wel eens filmpjes op youtube zitten kijken, maar verder nog niks mee gedaan. Heb nu al niet genoeg tijd in dit leven om alle dingen die ik leuk vind te doen. En met de kleine dalijk al helemaal niet ben ik bang!
normaal paardrijden en tuinieren, de puppycursus vind ik errug leuk. maar op t moment is ontspannen vooral langer douchen dan 5 minuten met 1 oog op de babyfoon en een kop hete koffie