De sims2 huisdieren. Echt wel dat ik deze ga halen. Voor op de psII. Ik heb alle sims daarvan al. Nog andere Simsfreaks aanwezig hier? Of misschien andere spelletjes voor op de comp die je heel erg leuk vind.?
we hebben laatst een nintendo DS aangeschaft... en ben nu helemaal verslaafd aan mario... en aan sudoku..
Jaa ik heb ook alle sims 2... Maar ben er een beetje mee uitgespeeld, dus een nieuwe zou welkom zijn Nu Iman er is heb ik veel minder tijd, eerst kon ik t wel tot midden in de nacht spelen Ik doe t trouwens op de PC.
Ik kon er ook wat van hoor! Samen met n vriendin die dan bleef slapen, tot de volgende ochtend doorgaan.. We konden af en toe onze ogen niet openhouden.. Luchtbed met kussens en dekbed in de woonkamer (woonde toen nog op een flatje) en spelen maar op die ps II... Simsen is echt leuk! Pff op de pc vind ik t moeilijker. Maar schijnt wel leuker te zijn, daar kan je ook zwanger worden enzo. Op de ps II niet.
Hier nog een verslaafde....sims2 opde pc. Geweldig spel!!! De sims kunnen op de pc idd zwanger raken .
Weet je wat ik t stomme vind. Op slot kan je niet verder.. Als je 2 kids hebt, kan je er niet meer 'maken' en ze gaan potverdorie ook t huis nog s niet uit!! En ze blijven een jaar of 6.
Mijn sims krijgen vaak wel meer kids, inclusief tweelingen. En ze worden ook ouder, als ze jong volwassen zijn kun je ze de deur uit doen door ze bv te laten studeren of een huis te laten zoeken. Grappig, want dan kun je ook verder spelen met je sim die gaat studeren.
Hmm, ja ik kan t er niet mee worden hoor op de pc.. Heb al van mn zusje geleend maar dat is t niet. Op de psII is t wel makkelijker, maar nadeel is dus dat je maar 2 kids krijgt en die blijven hangen.
He ja ik speel ook wel Sta wel een beetje achter met de uitbreidingen, heb maar tot nachtleven, maar amuseer me te pletter. Mijn nichtje speelt ook en ze had het zover gekregen dat een van mijn sims een vampier geworden was lol. Ben dan maar opnieuw begonnen. Spelen jullie alles eerlijk of gebruiken jullie wel eens cheats?
yeps hier nog een sims verslaafde En natuurlijk ook de sims2 Heb hem hier op pc en op de psp Op de psp is ie ook heel erg leuk.....alleen wel compleet anders dan op de pc. Je kan namelijk dan niet je eigen huis bouwen. En de verlangens van je sim is ook heel anders. Er zit een verhaallijn in. Met verschillende werelden die je moet oplossen. Het huis die je hebt kan je wel inrichten na eigen smaak en alles. Verder maak je ook gewoon vrienden en kan je verliefd worden enz.... Alleen vind ik die op de psp dus veel leuker omdat er echt een verhaal in zit en je dat dus moet oplossen. Verder moet je sims natuurlijk wel gewoon eten slapen, en van alles gewoon doen. Sims huisdieren komt gelukkig ook uit op de psp....dus kan ook daar uitbreidingspakketen voor gebruiken
yeps....ik doe aan cheats hahaha nou 1 cheat eigenlijk hoor heeeeeeeeeeel veeeeeeeel centjes!!! Maakt het ook wat makkelijker om een groter huis te kopen en die leuker interichten. Het nadeel van als je sims werkt is dat als je sims weer thuis komt je sims alles weer moet gaan doen (eten, plezier, blaas enz...) voordat je nog iets leuks kan doen met je sims. (naar het park ofzo) En wanneer je eindelijk al die dingen hebt gedaan is je sims energie zo laag dat ze alweer moet gaan slapen
Cheats?? Nee nooit :^o Jawel hoor, ik gebruik altijd die voor extra geld en die waarmee je spullen die in gebruik zijn kunt verplaatsen/verwijderen...
En ik gebruik echt nooit cheats hoor! Dan is voor mij de lol er af. Nu moet je t echt vanaf t begin opbouwen.
Ja lange tijd Sims verslaafde geweest, mn computer is een tijdje terug gecrashed en daarna sims er niet meer opgezet, maar krijg er nu toch wel weer zin in Sims huisdieren lijkt me ook erg leuk, ik ben gek op dieren
Ja de extra centjes gebruik ik wel eens en af en toe toch ook aging off hoor. Hangt er een beetje van af wat mijn doel voor die sim is.
Sims is geweldig! Heb eerste alle gewone gehad, en nu heb ik tot nu toe alle sims2. Heb alleen nooit cheats gebruikt, weet die toch niet, en ach, zonder gaat het net zo goed he. Het is wel zo wat Linda10280 zegt, als je zeker in het begin nog niet veel geld hebt, is het wel ff lastig.
Toevallig heb ik het nu een tijdje niet meer gespeeld maar een half jaar geleden zat ik ook elk vrij moment van de dag sims te spelen het blijft een leuk spel en zal dadelijk als ik met verlof ben ook wel de nodige tijd achter het spel zitten
Jaa hier nog een sims-fan!! en ik kijk zeker alweer uit naar die uitbreiding, lijkt me ook 1 van de leukste! hopelijk loopt deze niet zo snel vast als de sims 1 huisdieren, toen zat op een gegeven heel mn tuin vol met dieren ik doe ze trouwens op de pc! en cheats heb ik ook, zoals een douche waardoor je meteen weer alles vol hebt