wat zijn jou goede karakter eigenschappen? bijvoorbeeld. Creatief Belangstellend/nieuwsgierig Leergierig Nadenkend Wijs Doortastend Moedig Integer Enthousiast Liefdevol Vriendelijk Sociaal vaardig Vergevingsgezind Bescheiden Beheerst Humoristisch Dankbaar wat zijn jou slechte eigenschappen? bijvoorbeeld, eigenwijs dominant gat in je hand arrogant pessimistisch gevoelig goedgelovig nou ja noem maar op
Trouw (ook qua vriendschappen) Sociaal (rekening houdend met anderen) Belangstellend/nieuwsgierig/leergierig Vergevingsgezind Eerlijk Enthousiast Volhardend Empathisch Intelligent Flexibel (wel in mijn werk, thuis minder) Goede beheersing van de Nederlandse taal Heb niet meer de behoefte om iedereen op taal- en spelfouten te corrigeren Ik neem niet klakkeloos informatie over. Perfectionist, en daarbij hoort ook: - moeite hebben met tekortkomingen van anderen - te veel zelf willen doen i.p.v. aan anderen overlaten - soms te veel stress om bijzaken Eigenwijs Dominant Ongeduldig Liever lui dan moe (wat huishoudelijk werk en sport betreft ) Ik hap snel (op mijn werk) Niet punctueel (was ik wel altijd, maar ja, kids hè ), maar ik verwacht het nog wel van anderen. Zo, denk wel dat ik het in de grote lijnen heb. En alles is net nog even geverifieerd door mijn man.
Goede eigenschappen: Sociaal, Loyaal aan echte vrienden, Betrouwbaar, Open, Spontaan, Humoristisch, Optimist als in, het kan altijd slechter, Zelfreflectie, Empathisch, Ik sta meestal positief in het leven en blijf daar ook staan. Goed met en voor dieren en natuur. Slechte eigenschappen: Chaotisch, Impulsief, Overdreven, Ongeduldig, Pessimistisch als in: dat lukt mij nooit. Tikje onzeker, Draaikont, Laks, Rommelig, Stront eigenwijs, Mijn humeur kan heel erg omslaan in een seconde tijd. Totaal niet punctueel, Dominantie is niet onbekend bij mij. Ik vloek veel en veel te veel, Niet tactisch, of eigenlijk totaal gebrek aan tact. Te sarcastisch, Lak aan regels.
Goed Sociaal Loyaal aan vrienden! vrijgevig Slecht soms te vrijgevig Onzeker vaak Denk vaak te negatief Blijf vaak lang in een bui hangen (als ik chago ben)