Klusvraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loesje 29, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ik heb pas een gekke vraag :p
    Als je nu niet weet hoelang je cyclus gaat duren.... wanneer en hoevaak kun je dan het best klussen ? :p

2. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik heb ook geen idee hoe lang mijn cyclus is na het stoppen van de pil, dus mijn vriend en ik ''klussen'' nu om de dag. Rond mijn eisprong heb ik trouwens last van mijn pijnlijke tepels (dat leid ik af uit de vorige rondes), dus als ik daar last van krijg, gaan we iedere dag klussen!

3. Alita

Alita Niet meer actief

tja dat is moeilijk he.....misschien moet je gaan tempen en als je het gewoon los wilt houden...dus niet te veel ermee bezig zijn gewoon om de dag...

Maar wie weet wordt je cyclus gewoon normaal meid....kun je nu nog niks van zeggen!!

Jammer dat het negatief was bij de HA..maar ik had het eerlijk gezegd verwacht..

4. Alita

Alita Niet meer actief

er zijn trouwens meerdere dingetjes waaraan je kan merken dat je ei komt..sommige vrouwen hebben meer slijmverlies en opeens zin in sex..handigheidje van de natuur hihi....

5. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord :)
    Helaas is t er gisteravond en vanavond niet van gekomen, mijn vriend is ziek ;) Nu heb ik inmiddels ook alweer 2 negatieve ovutesten gehad, kan me niet voorstellen dat t morgen nog zou kunnen.. maargoed bij jou is t dus gelukt, gefeliciteerd!! ;)

Share This Page