Hallo dames! Mijn man en ik hebben besloten om in 2011 te gaan beginnen aan kinderen! Dit is mijn eerste stopmaand en wou nog even 3 maanden ongeveer wachten om echt te beginnen. Ik zit met het volgende in me hoofd: ik heb deze maand metteen gemerkt wanneer mijn eisprong was. Het was 1 dag officieel voor mijn vruchtbare tijd (uitgerekend met een cyclus van 28 dagen). Ik heb 5 dagen voor de eisprong seks gehad en 3 dagen maar die keer hebben we het niet helemaal afgemaakt. M'n eerste vraag is, is er dan nog een grote kans dat je zwanger kan zijn? Verder heb ik ook gemerkt dat ik 5 dagen hierna erge steken aan de zijkant van me buik heb gehad wat doortrok naar m'n liezen. Dit heb ik vaak nog. Verder ben ik een beetje misselijk dat leid tot kotsboeren (sorry voor de detail ). En me borsten beginnen ook al aardig pijn te doen te steken en zijn gespannen. Hoort dit allemaal bij het ontpillen?? Ik heb sinds een week ofzo ook weer erg witte vloei en sinds een paar dagen zelfs witte vloei in m'n urine (weer excuses voor de details ). Heb gevoelt dat net zoals bij m'n eisprong m'n baarmoederhals omhoog zit. Ik weet persoonlijk niet hoe het voelt als de baarmoedermond openstaat. Kan het zijn dat ik me vergist heb en me eisprong nu heb?? Lijkt me onlogisch want mijn NOD zou eigelijk zondag moeten zijn??
ja er is nog een kans dat je zwanger bent.. zaad kan tot 5 dgnm blijven leven en ook in voorvocht zit zaad.. En je hebt maar 1 zwemkampioen nodig Maar het kan net zo goed ontpillen zijn, dan schijn je soortgelijke symptomen te hebben. Je hormonen zijn dan even best van de leg.. Dus nog ff wachten en dan testen
Ja je kan zwanger zijn Maar om je niet te ontmoedigen... ik heb iedere ronde door de stijging van progesteron last van mn borsten, misselijkheid en die steken herken ik ook. ik ben nu iets meer dan 1,5 jaar bezig en nog geen zwangerschap gehad... ik hoop voor je dat het bij jou goede voortekenen zijn!!!
bedankt voor de reacties dames! @nanette77 ik ben erg benieuwd, vervelend dat die symptomen allemaal op elkaar lijken. Waarom heb je nou niet 1 soort symptoom dat alle vrouwen hebben alleen als ze zwanger zijn . @Flippo123 yeetje zeg 1,5 jaar! Nou hopelijk mag je ne heel snel gezegend zijn van een klein wondertje! Ik hoop dat het ook de goede symptomen zijn maar ben bang dat het toch het ontpillen is!
@Dagmar; ik had die symptomen ook allemaal, maar dat kwam door het ontpillen. De kans is aanwezig dat je zwanger bent natuurlijk, maar ik denk dat de kans niet groot is. Veel plezier met klussen strakjes
ik voelde dat ook elke maand wat jij omschrijft het heeft bij ons uiteindelijk 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was
@ JBG haha bedankt dat gaat zeker lukken @ sunlight pff yeetje 2 jaar zeg! En dan hoor je die verhalen over mensen die zo snel zonder problemen zwanger raakte of mensen die per ongeluk zwanger worden. Pff het leven is oneerlijk . Welke symptomen voelde je uiteindelijk toen je echt zwanger was?