de weken na ei ook zo traag bij jullie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sunlight, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden.

ik heb als het goed is vandaag een ei gehad maar dat denk ik elke maand maar vandaag had even 2 uurtjes giga buikpijn dat ik dacht he dit zou eindelijk wel eens een ei sprong kunnen wezen.

ik heb pco dus de kans dat ik een ei sprong heb gehad kan wel heel erg klein zijn;). daarom ga ik ook naar de gyn hier heb ik een afspraak op 9 november dus nog even.

nu moet ik dus wachten op mijn nod en ik vind deze weken altijd zo langzaam gaan. hebben jullie dit ook?:D
    misschien kunnen we hier lekker kletsen zodat de laatste weken wat sneller gaan!;)

liefs sunlight

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    het is zeker niet zo druk op het forum!
    of ben ik de enige die vind dat de laatste weken na de ei niet om gaan?

3. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Ha Sunlight!

Hier ook nog iemand die dat uiteraard vind...maar ik denk dat iedereen dat vind ;)
    Ennuh, ik had laatst ook een vraag waar minder reactie op kwam, dus misschien is iedereen aan het klussen? ;)

Groetjes!

4. norah1985

norah1985 Actief lid

Oct 15, 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa...dat heb ik dus ook!!!

Heb als het goed is zondag mijn ei gehad, en nu idd ook wachten op mijn nod... echt spannend en de tijd gaat zooo langzaam..:$

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Die tijd op de wachtbank vind ik ook veel te lang duren. De eerste week gaat nog wel, maar de tweede week vind ik altijd erg vervelend. Vooral die onzekerheid en dan toch weer ongesteld worden.

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    mbongers@ ja dat is inderdaad ook wel zo iedereen zal het wel erg lang vinden wachten op de nod. misschien is iedereen wel aan het klussen haha. nou ja dat moet zo wezen het is de laatste tijd savonds erg rustig hier. nou ja misschien kunnen wij hier met zijn allen hier een beetje leven in de brouwerij krijgen haha.

norah@ jij mag ook nog even wachten zie ik wel. ja het is echt zooooooo lang wachten dat ik elke dag weer denk van oh nee nog maar 1 dag dichterbij mijn nod.
    en ik wil dat het veeeeeeeeeeel sneller gaat.
    ik hoop dat iemand dat ooit nog eens uit gaat vinden hihi.

leentje@ ik vind de eerste week altijd het ergst dan duurd het nog zo giga lang. in de tweede week denk ik altijd oh nog een paar dagen en dan begin ik echt naar de nod toe te leven en dan toch weer ongi worden dat is dan altijd flink balen.
    en dan weer op naar de volgende ronde. dan heb je je ei weer gehad en dan weer wachten op je nod aaaaaarrrrrggggggh ik word daar zo gek van.. ik ben echt zo niet geduldig hahaha.

liefs

7. Female

Female Niet meer actief

Ja normaal vliegen de maanden voorbij, maar als je zitten wachten op een ei of NOD kruuuiiiippppen ze :D

8. Female

Female Niet meer actief

PS ik duim met je mee voor een goede roze ronde! :)

9. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Hi meiden,

Ik heb dat ook hoor! En dan moet ik er eerlijk bijzeggen dat ik nog maar 1x een wachtperiode heb gehad. Toen we gingen voor ons 1e kindje, was ik meteen zwanger! Helaas een mk. Nu dus in mijn eerste 'normale' cyclus (hoop ik) na mijn mk. Maar vorige maand vond ik het al eeuwig duren. Toen wist ik ook niet wanneer ik ongesteld zou worden, omdat dat dat langer kan duren na mk. Gelukkig kwam ongi na 26 dgn. Dus nu hopen dat ik in een normale cyclus zit en komende maand niet meer ongi wordt natuurlijk.
    Ik vind niet alleen die weken na ei lang duren, ook die ervoor, haha! En die laatste dagen voordat je ongi zou kunnen worden vind ik al helemaal slopend. Je denkt van alles te voelen en elke keer als je naar wc die spanning of je bloed ziet.
    Gelukkig kunnen we er beetje over babbelen op het forum :)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd het wachten duurt zooo lang he, dit is de derde ronde maar denk niet dat het raak is deze maand heb zonet ook getest en negatif 4 dagen voor nod maarja als ik zwanger zou zijn was er vast wel een streepje te zien . Ik ben het zat wat is het toch moeilijk om zwanger te raken jeetje zeg dit had ik echt niet gedacht hhoor dat het zo lang zou duren

11. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Heeeeeel herkenbaar, normaal vliegen 2 weken voorbij, maar dit zijn echt de langzaamste 2 weken uit mn leven :D

12. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier nog iemand op het wachtbankje hoor! Onze 1e ronde pas maar toch op alle vlakken erg benieuwd en nieuwsgierig!
    Is het raak? En wanneer moet ik nu precies ongi gaan worden,ik tel af maar heb geen idee hoe lang ik nog moet aftellen..Heb mn banner netjes op 28 gezet maar of dat ook zo is.???
    Dus ben al heel erg blij als ik weet hoe mijn periode in elkaar steekt, nog blijer als het raak is natuurlijk!!!

Succes meiden met het eeuwige wachten..

13. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Pfffffff wachten duurt zeker langgggggg

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo er is toch aardig wat gekletst. ik heb net de kleine man op bed gebracht en mijn hele huishouden is gedaan dus nu kan ik lekker even bijkletsen. zal even iedereen hier welkom heten wat gezellig dat jullie hier allemaal komen kletsen!

female@ ja idd ze kruipen echt voor bij. ik zal ook voor jou duimen dat je snel zwanger bent. ik zie dat je ongi net weer is gekomen dat is balen! maar ja wie weet komt er deze ronde een groot ei voorbij haha.

lex@ een mk gehad dat is mooi balen meid. ach ja het maakt volgend mij niet uit als je nou 1 jaar of 1 maand wacht elke maand duurd het wachten weer giga lang.
    ja de dagen voor je nod verschrkkelijk je weet eigenlijk wel zeker dat je ongi gaat worden. want dan maak je je zelf dan maar wijs. maar eigenlijk hoop je er op dat je zwanger bent en dus idd vlief je elke keer naar de wc om te kijken of je ongi er al door gekomen is. en als het er dna door komt dan baalt je als een stekker en dan hoop je dat je ei weer snel aanwezig is zodat je weer wat nuttig voelt tenminste dat heb ik. die ongi mag dan snel voorbij zijn en dan smel ei en moet je weer tijden wachten tot die nod in aanzicht is.

asiqiz@ je weet het nooit he want ik wist bij de 1e precies wanneer ik mijn ei had gehad aangezien ik pco heb. maar ik teste pas positief op een dag na mijn nod. en dat was ook nog maar een heeeeeel licht streepje. dus ik zou als ik jou was gewoon wachten tot je echt overtijd bent en dan pas weer een test er tegen aangooien. ik heb het er nooit zo op om vier dagen van te voren te testen. dus gewoon nog even wachten. you'll never know!

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    m80@ ik zie dat jij ook net in het begin bent van het proberen zeg maar! de 2e ronde als ik het goed heb. ja dan heb je altijd meer hoop dan de eerste ronde he? teminste dat heb ik altijd wel. dan denk ik de eerste ronde moet alle hormonen uit mijn lichaam en de 2e ronde dan denk ik nu beginnen we voor het echie hahaa.
    succes met zwanger worden!

wendy339@ oke de eerste echte ronde wat spannend. hopen dat je cyclus gelijk goed is. en dat het snel raak is. ik heb ook altijd mijn cyclus weer anders. ik moet zeggen dat ik nu al 2 maand 34 dagen heb maar ja dat zegt bij mij ook niet veel.

lottie@ wachten duurd heeeeeeeeeeeeeeel lang hahaha

16. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Sunlight
    haha. Wij zouden t vanaf deze maand wel gewoon
    zien wanneer t raak is, maar ja dat werkt niet. Ben alweer helemaal in de ban v alles wat met zwanger worden enz te maken heeft;)

17. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    Ik heb net als Lex net mk gehad en wacht nu op m'n eerste ongesteldheid. Eigenlijk hoop ik dat het helemaal niet komt, want we zijn stiekem toch gewoon doorgegaan met oefenen hoewel de gyn zei dat ik het best kon wachten tot na de eerste ong.heid. WACHTEN!:$ Dat dacht ik niet..we gaan geen tijd verdoen! Ha ha ik wacht dus op iets of niets en ik weet niet eens hoe lang het duurt.:(

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    lottie@ ook wij zouden gewoon weer proberen en dan maar kijken wanneer het bij ons raak mag wezen. maar ik heb pco dus de kans is wel heel klein als ik zomaar ineens zwanger ben. en ik ben er ook steeds weer mee bezig dus i heb een afspraak gemaakt bij de gyn.
    wat nou wachten en we zien wel ik kan dat gwoon echt niet hahaha.

iris2@ nou idd je gaat toch niet zitten wachten als je graag zwanger wilt worden wat een gekke gyn hahahahaha

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo weer een dag verder!
    ik ga zo werken kan ik even mijn gedachten ergens anders opzetten! hahaha

tot vanavond

20. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hoihoi,

Ook ik zit weer voor mijn Nod en wachten is ook niet mijn sterkste kant haha.
    Ik weet namelijk ook niet wanneer mijn nod is. of as zondag met een cyclus van 28 dagen, of die zondag erop met een cyclus van 35 dagen. Spannend weer. Heb verder geen klachten die op zwangerschap zouden kunnen duiden, dus het wordt weer spannend. Vorige keren dacht ik wel steeds wat te voelen, maar toen was het niets, dus misschien is dit juist wel een goed teken? Laten we het hopen!

Share This Page