Klusweek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linbabylin, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das dan wel heeel vroeg of niet ????
    Dus vanavond weer klussen :D

Succes met je test, duim mee
    Heb haast geen duimen meer van al dat duimen voor iedereen hier op het forum :)

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even als voorbeeld: mijn ei heb ik tot nu toe altijd tussen dag 16 en 20 gehad, dus ik begin met de ovutesten meestal rond dag 12, dan weet ik zeker dat ik m niet mis. Ik vind het persoonlijk heel erg fijn om te weten wanneer ik mij ei heb. En ik kan nu mijn lichamelijk symptomen matchen met mijn ei, errug handig :D

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland

Daar heb ik ook last van gehad... maar bij mij komt het denk ik echt omdat me lichaam gewoon wat overstuur was van het ontpillen

MIsschien bij jou ook het geval?

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik deed elke maand om de dag na 11 maanden nog niks,, toen de twaalfde maand rond mijn ovulatie elke dag gedaan en ik was zwanger!

En dat ook met slecht zaad want vriendlief heeft een laag sperma gehalte.

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb volgens mijn banner vandaag mijn ei heb er alleen nog geen last van hebben gister geklust en vanavond maar weer ik zit in ronde 4 maar ga er vanaf nu pas voor wilde eerst de pil uit mijn lichaam hebben

6. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Spannend allemaal.

Gebruiken jullie ook ovu testen of de temp methode?

Hier alleen tempen. Ovu testen hebben we eerst wel gebruikt. Als de ovu test postief is heb je altijd een eisprong toch?

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik doe nog helemaal niks omdat het de eerste ronde is dat ik er echt mee bezig ben (mijn vriendin ligt nu in het ziekenhuis is ingeleid dus denk elke keer ik wil ook haha)

8. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ik ken dat gevoel helemaal! Ik wil ook zo graag maar we zullen moeten afwachten.

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja dat is zeker zo en ik gun het haar ook zo het is haar 2e meisje maar wel 7 jaar ertussen en al met ivf bezig en alles en natuurlijk zwanger geraakt

10. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ik denk dat we allemaal het gevoel wel kennen.
    Ik wil ook zo graag.

Maar dan toch naar zoon tijd natuurlijk zwanger geworden..de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja idd daarom vind ik het super voor haar ze is net bevallen

12. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    JA is echt super.

Ik zit nu in mijn meest vruchtbare dagen. Wij klussen om de dag, dus we mogen morgen weer.

Klussen jullie altijd om de dag of soms ook elke dag als je zin hebt?

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat moet dat bijzonder zijn the cat! Na zo'n lange tijd toch een wondertje op de wereld gezet! Proficiat hoor!

Rianne, ik vind dat ook ontzettend moeilijk wat nou het beste is: elke dag of om de dag. Rond mijn ei heb ik wel elke minuut van de dag zin, dus daar ligt het niet aan haha! Maar deze cyclus voor het eerst om de dag gedaan rond mijn ei, misschien dat de zaadjes dan beter zijn? Ik lees overal zoveel verschillende verhalen.... We zullen het zien!

14. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ja je hoort inderdaad verschillende verhalen. Ik heb rond mijn ei ook altijd wel zin. Vriendlief iets minder. Maar we klussen nu voor het eerst om de dag.
    Maar meestal hebben we in het weekend wel meer zin in elkaar dus denk dat het dan elke dag word.

Tooske jij zit nu weer op het wachtbankje spannend hoor! Ben heel benieuwd. Jullie zitten nu in ronde 3?

15. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou ik zit nu ook op de wachtbank!
    Heb afgelopen zaterdag duidelijk mijn ei gevoeld..

Wij klussen trouwens om de dag.. Maar soms ook wel 2 achterelkaar en soms ook wel 2 dagen niet.
    Ik wil ook niet dat het een moeten wordt. Nou is het afwachten..

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

Deze week moet ook mijn eisprong zijn, namelijk de 28e. We hebben gister pas geklust omdat ik 9 dagen aan een stuk ongi ben geweest. Dus gister was het voorbij en hebben we gelijk geklust. Wij klussen nu ook om de dag en hopen maar dat het snel raak is :).

Groetjes

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb jij zo snel je ei na je ongi zozo ik meestal 2 weken

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi hoi,

Had de vraag gesteld aan de verloskundige en die zei dat ik gewoon 15 oktober moest aanhouden als begindatum van mijn ongi. Dus nu weet ik niet meer hoe het zit. Ik ging er vanauit dat ik dan gewoon de 29e aan kon houden.

Zit ik nu fout?

Groetjes,

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb geen idee denk ht wel als zei da zegt hihi

20. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hier nog iemand in de klusweek! Eigenlijk proberen we deze maand, de hele maand te klussen om de dag, omdat ik geen idee heb wanneer ik mijn ei heb. Nu denk ik wel dat ik die za of zo had, maar zeker weten doe ik het echt niet. Gebruik geen ovu testen of temp methodes. We willen het eerst zo proberen, anders wordt het zo medisch. za en zo allenei de dagen geklust, omdat ik toch wel bang was om m'n ei te missen. Van mij mag het nu wel een keer raak zijn. Zit nogmaar in ronde 3, maar wordt zo gek van dat wachten haha. Vorige maand een week overtijd en 3 negatieve testen rijker. Tjeetje, dat was echt een rot week zeg! Dan maar liever gelijk ongesteld, weet je tenminste waar je aan toe bent! Maar liever gewoon zwanger!
    Grappig om te zien dat veel meiden in dit topic ook in ronde 3 zitten. Hopen op veel positieve testen deze maand!!!

Deel Deze Pagina